کد خبر 940361
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
جام ملت های آسیا

مشاور فنی فدراسیون فوتبال و تیم ملی قطر دلیل عجیبی را عامل حذف تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ عنوان کرد.

به گزارش مشرق، سعید المسند در بخشی از مصاحبه بلند خود با روزنامه الشرق قطر درباره دلیل ناکامی تیم ملی فوتبال ایرا ن در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ گفت: ایران نامزد صعود به بازی فینال جام ملت‌های آسیا با عبور از سد ژاپن بود اما بازیکنان ایران تحت فشار بسیار زیادی از سوی هواداران قرار داشتند. هواداران ایرانی بیشترین حضور را در بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در امارات را داشتند و سکوهای ورزشگاه‌ها را پر می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

رکوردداران گلزنی ایران در تورنمنت‌های مختلف

مشاور فنی فدراسیون فوتبال و تیم ملی قطر افزود: تماشاگران ایرانی بیشترین فشار را روی بازیکنان تیم ملی کشورشان در بازی برابر ژاپن آورده بودند که سبب تخلیه تمام انرژی بازیکنان در نیمه نخست شد. ژاپنی‌ها نیز از این فرصت در نیمه‌دوم استفاده کردند و پیروز شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
    0 2
    تماشاگران ایرانی بیشترین فشار را روی بازیکنان تیم ملی کشورشان آورده بودن....!!؟ نفهمیدم منظور از فشار چی بوده ( فشار تشویقی در اتمسفر ، جوگیری ، روانی و عنصری ) اما به نظر من حتی از فشاری که به بازیکنان قطر که تحت فشار پرتاپ کفش ، دمپای ، بطری و آشغال از تماشاگران قرار گرفته بودن بیشتر و بزرگتر نبود اما با أین حال توانستن از سد تیم میزبانم عبور کنند و قهرمان شوند....لذا تحلیل های این مشاور فنی بی منطق و بی ربط و بی مورد نمیشه توجیه کننده بر شکست تیم ما باشد..!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس