3 - کراپ‌شده

مادر و دختر دهاقانی پس از ۳۸ سال جدایی در شب میلاد حضرت زهرا(س) یکدیگر را در آغوش گرفتند.

به گزارش مشرق، مادر و دختر دهاقانی پس ۳۸ سال فراق و جدایی شب گذشته و همزمان با شب میلاد حضرت زهرا (س) یکدیگر را در آغوش گرفتند.

فاطمه علی‌اکبری و سیده مریم موسوی، مادر و دختر دهاقانی با پیگیری و تلاش بالاخره در شب میلاد حضرت زهرا (س) موفق به دیدار یکدیگر شدند، این مادر و دختر که ۳۸ سال جدا از هم زندگی کرده بودند و هیچ خبری از یکدیگر نداشتند، پس از پیگیری‌های برخی از اعضای فامیل و یکی از همسایگان در ارومیه، دختر این مادر را پیدا کردند و به این جدایی پایان دادند.

بیشتر بخوانید:

شعور یک مرد به چیست؟ +عکس

قالیباف ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر را تبریک گفت +عکس

فاطمه علی‌اکبری دهاقانی ۳۸ سال پیش پس از جدایی از همسرش، به دلیل اینکه توانایی نگهداری از مریم دختر هفت ساله خود را نداشته، وی را به عموی فرزندش در ارومیه می سپارد. میرزا علی‌اکبری پس از چندسال به ارومیه می‌رود تا دختر خود را ببیند اما نشانی از وی پیدا نمی‌کند.

مریم در سال‌های گذشته از طریق روزنامه‌ها در جست‌وجوی مادرش بود. از طرفی هم همسایه مادرش با دیدن نام مریم در شناسنامه مادر او متوجه وجود دختری در زندگی وی می‌شود، وقتی‌که این مادر از جدایی دخترش پس از طلاق خبر می‌دهد آن‌ها برای جست‌وجو و پیدا کردن مریم اقدام می‌کنند و با پیدا کردن شماره تلفن پدر فاطمه و با مراجعه به ثبت احوال و هم‌چنین پیگیری دخترخاله مریم از حضور مریم در ارومیه مطلع می‌شوند و با او تماس تلفنی برقرار می‌کنند.

مریم که هم‌اکنون دو فرزند دختر و پسر دارد از سختی و تلخی روزهای بی‌مادری می‌گوید و آن روزها را سرشار از رنج و عذاب می‌داند و از اینکه در شب میلاد حضرت فاطمه (س) به آغوش مادرش رسیده بسیار شاکر و خوشنود است.

مادر هم بی‌سرپناهی، تنهایی و سختی زندگی را علت جدایی از فرزندش می‌داند؛ وی اکنون علاوه بر فرزندش دارای ۲ نوه هم هست.

دانلود

مردم دهاقان شب گذشته با اشک شوق شاهد دیدار عاشقانه این مادر و دختر پس از ۳۸ سال بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سعید ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
    1 0
    چشم احسان علی خانی روشن . بدون هماهنگی با برنامه ماه عسل؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس