کد خبر 940277
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
دست نشان

طبق اخبار رسیده تنها دو گزینه برای هدایت سپیدرود مطرح است که شانس یک کدام از آن‌ها بیشتر از دیگری خواهد بود.

به گزارش مشرق، با کنار رفتن علی کریمی از هدایت تیم سپیدرود رشت دو گزینه نام آشنا برای فوتبال گیلان به منظور هدایت سرخ‌های گیلانی مطرح شده است. علی نظرمحمدی اولین گزینه‌ای به شمار می‌رود که در مواقع بحرانی نامش برای هدایت هر دو تیم رشتی به زبان آورده می‌شود. این مربی جوان و بومی دو سال قبل سپیدرود را از مسابقات لیگ دسته اول به لیگ برتر آورد و هم‌چنین در نیم فصل اول لیگ هفدهم هدایت همین تیم را دست گرفت و با رتبه سیزدهم، نیمکت مربیگری را به علی کریمی سپرد تا این مربی هم با رتبه سیزدهم لیگ را به پایان برساند.
بیشتر بخوانید:

دیگر مربی سرشناسی که برای هدایت سپیدرود مطرح شده، نادر دست نشان است. فردی که قبل از رفتن به مس کرمان به عنوان سرمربی سپیدرود انتخاب شد و حتی شروع به یارگیری هم کرد. اما در اتفاقی غیر قابل تصور به طور همزمان خداداد عزیزی هم به عنوان سرمربی فعالیت می‌کرد و در عمل دو تیم آماده حضور در مسابقات می‌شدند. همین موضوع باعث جدایی دست نشان و رفتنش به مس کرمان شد. این مربی مازنی سابقه هدایت پگاه و صعود به فینال جام حذفی را در کارنامه دارد و مورد قبول هواداران است.

البته شنیده می‌شود علی نظرمحمدی از شانس بیشتری برای هدایت دوباره سپیدرود برخوردار است و باید دید تا قبل از دیدار با استقلال خوزستان کدام فرد به عنوان سرمربی انتخاب می‌شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لنگی بی ستاره IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    0 0
    جالبه هنوز 10 روز نمیشه که علی کریمی انتقاد کرد به صحبتهای ظریف . حالا هر دوتاشون با هم همزمان استعفا دادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس