کد خبر 940132
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
سپیدرود

علی کریمی، مالک و سرمربی تیم فوتبال سپیدرود پس از کناره‌گیری شفاهی از هدایت این تیم به تماس هیچ‌کدام از مسئولان این باشگاه پاسخ نمی‌دهد.

به گزارش مشرق، علی کریمی پس از کناره‌گیری شفاهی از مالکیت و سرمربیگری تیم سپیدرود رشت، اعلام کرده است دیگر قصد بازگشت به شهر رشت را ندارد و مسئولان ورزش استان گیلان باید خود فکری به حال این باشگاه پُرطرفدار کنند.

کریمی پس از این اتفاق، وکیل خود را برای پیگیری بحث واگذاری باشگاه به شهر رشت فرستاده است و دیگر هم به تماس هیچ یک از مسئولان ورزش استان گیلان پاسخ نمی‌دهد. کریمی که به شدت از بدقولی مسئولان و عملکرد بازیکنان سپیدرود دلخور است، در دو روز گذشته حاضر به صحبت کردن با هیچ یک از بازیکنان و مسئولان استانی نشده و بر تصمیم خود بر واگذاری باشگاه مصمم است.

بیشتر بخوانید:

رایزنی برای بازگشت علی کریمی به خانه

در این وضعیت، تعدادی از بازیکنان سپیدرود هم اعلام کرده‌اند در صورت عدم بازگشت کریمی، در تمرینات شرکت نخواهند کرد و به همین دلیل هم تمرینات سرخپوشان رشتی تا مشخص شدن تکلیف نهایی تعطیل است.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهند که تیم سپیدرود روز جمعه در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود در دربی قعر جدولی‌ها به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    2 0
    خدا انصاف بده ترسیدم فکر کردم بلایی سر رودخانه سپید رود آمده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس