کد خبر 940106
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
استقلال

بازی با ذوب‌آهن یک برد پر گل دیگر به آمار وینفرد شفر آلمانی در استقلال اضافه کرد.

به گزارش مشرق، استقلال تهران در شبی که هشتصدمین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند، موفق شد یک برد پرگل دیگر را اینبار مقابل سرمربی سابق خود علیرضا منصوریان بدست آورد. وینفرد شفر آلمانی که از نیمه‌های فصل گذشته به باشگاه استقلال آمده، علاوه بر قهرمانی در جام حذفی، موفق شده رکوردهای جذابی هم همراه با آبی‌پوشان پایتخت ثبت کند. او در کمتر از دو فصل، بیشتر از دوران حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس موفق شده همراه با دیگر تیم پرطرفدار پایتخت استقلال در لیگ برتر بردهای با اختلاف بیش از ۲ گل کسب کند. بردهایی که آمار فوق‌العاده‌ای در روزهای حضور شفر در استقلال هستند. استقلال شفر علاوه بر برد مقابل ذوب‌آهن، شب گذشته توانست برای اولین بار مقابل تیمی که هدایت آن بر عهده‌ی علیرضا منصوریان است در لیگ برتر دروازه‌ی خود را بسته نگه داشته و کلین‌شیت کند. بازی دیشب استقلال رکوردهای دیگری هم برای این تیم به همراه داشت که آن‌های را بررسی کرده‌ایم.

آمار خوب رحمتی

استقلال تهران شب گذشته یکبار دیگر موفق شد همراه با مهدی رحمتی در ورزشگاه آزادی کلین‌شیت کند. آبی‌پوشان پایتخت رکوردار کلین‌شیت در لیگ هجدهم هستند. رحمتی با عملکرد قابل قبولی که در لیگ هجدهم داشته، موفق شده دروازه‌بان اصلی استقلال شود و حسین حسینی را نیمکت‌نشین کرده است. کاپیتان استقلالی‌ها که رکورددار کلین‌شیت در لیگ هجدهم هم است، رحمتی در ۸ بازی آخر استقلال در ورزشگاه آزادی که به میدان رفته موفق شده دروازه‌ی این تیم را در لیگ برتر بسته نگه دارد و کلین‌شیت کند. با توجه به عملکرد درخشان رحمتی در لیگ هجدهم، حسین حسینی که رکورددار کلین‌شیت در تاریخ لیگ برتر است، راه سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی استقلال دارد.

بیشتر بخوانید:

رقم سرسام‌آور برای حفظ پاتوسی در استقلال

سنگین‌ترین شکست

وینفرد شفر آلمانی که موفق شده در فوتبال ایران همراه با استقلال قهرمان جام حذفی شود، تا پیش از بازی شب گذشته مقابل ذوب‌آهن در لیگ برتر مقابل چهارده تیم و نوزده سرمربی به پیروزی رسیده بود. علیرضا منصوریان که فصل گذشته جای خودش را به شفر در باشگاه استقلال داد، بیستمین مربی‌ای است که در تاریخ لیگ برتر مقابل وینفرد شفر تن به شکست می‌دهد. پیروزی دیشب استقلال مقابل ذوب‌آهن، اولین برد وینفرد شفر در لیگ برتر مقابل این تیم اصفهانی هم بود. البته شفر سابقه‌ی پیروزی مقابل ذوبی‌ها را در لیگ قهرمانان آسیا همراه با استقلال در کارنامه دارد اما شب گذشته موفق شد ذوب‌آهن را به عنوان پانزدهمین تیم در لیگ برتر شکست دهد.


باخت ۳ بر صفر ذوبی‌ها مقابل استقلال، سنگین‌ترین شکست ۱۳ فصل اخیر آن‌ها مقابل آبی‌پوشان پایتخت هم است.


تنها نکته‌ی مثبت نماینده اصفهان در بازی دیشب، مهار پنالتی محسن کریمی توسط رشید مظاهری بود. مظاهری که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه یکی از دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال ایران بود، نهمین پنالتی خود در لیگ برتر را از محسن کریمی گرفت.

بردهای پر گل با شفر

وینفرد شفر آلمانی با حضور در باشگاه استقلال بعد از ۶ هفته توانست نخستین برد با اختلاف بیش از ۲ گل این تیم را مقابل سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی کسب کند. از بعد از آن بازی استقلال همراه با شفر آمار درخشانی در بردهای پرگل (با اختلاف بیش از ۲ گل) در لیگ برتر داشته است. آن‌ها بعد از ۶ هفته که نخستین برد پرگل خود را در لیگ برتر همراه با شفر بدست آوردند، در بیش از ۳۰ درصد بازی‌های خود در لیگ برتر موفق شدند حریفان را با اختلاف بیش از ۲ گل شکست دهند.
استقلالی‌ها همراه با شفر در لیگ هجدهم بیشتر از هر تیم دیگری موفق شده‌اند بردهای با اختلاف بیش از ۲ گل کسب کنند. آن‌ها در نوزده بازی خود در لیگ هجدهم، ۵ بار موفق شده‌اند رقبای خود را با بردهای پرگل پشت سر بگذارند. ۳ برد از این ۵ برد استقلالی‌ها در ورزشگاه آزادی بدست آمده و ۲ بار هم موفق شده‌اند در زمین حریفان برد پر گل بدست بیاورند.


استقلالی‌ها که سومین خط حمله‌ی برتر لیگ هجدهم را دارند، در نیم فصل دوم رقابت‌ها با به ثمر رساندن ۹ گل، بهترین خط حمله‌ی لیگ را در نیم فصل دوم از آن خود کرده‌اند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس