کد خبر 940088
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
ظریف از برخی ناهماهنگی ها ناراحت است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در دیداری که روز گذشته با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه انجام شد از برخی ناهماهنگی ها ناراحت بود.

به گزارش مشرق، «علی نجفی خوشرودی» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر روز گذشته با آقای ظریف دیدار و گفت وگوی مفصلی داشتم، برخی ناهماهنگی ها تاثیر منفی در پیگیری امور می گذارد، همچنان که خود ایشان هم شب گذشته واکنش کوتاهی داشت و از این ناهماهنگی ها ناراحت و نگران است.

وی افزود: با توجه به حمایت های رهبری از فعالیت های ایشان، شخصاً امیدوار و علاقه مند هستم که استعفای ظریف مورد پذیرش قرار نگیرد و وی همچنان بتواند در این مسوولیت فعالیت کند.

بیشتر بخوانید:

چه کسی ساعت دیدار رئیس‌جمهور با بشار اسد را به ظریف نگفت؟

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: با توجه به بازتاب گسترده استعفای ایشان یک مقدار شرایط سخت هم شده است، به هر حال با توجه به مسائل و مشکلات داخلی و شرایط بین المللی و فشارهای آمریکا و تحریم ها تاکید می کنم که بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و همبستگی در داخل داریم، با فرض پذیرش استعفای ظریف این به معنای پایان تعامل در سیاست خارجی ایران نیست و نباید باشد.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه برای همکاری با کشورهای مختلف در چهارچوب احترام متقابل، منافع و امنیت ملی خودش تاکید کرده و امیدوار هستیم مسیر تعاملی ایران با کشورهای مختلف با قدرت و استحکام دنبال شود.

نجفی خوشرودی با بیان اینکه فعلاً رییس دفتر رییس جمهوری این موضوع را تکذیب کرده است، گفت: تفسیرهای عجیب و غریب از این استعفا نکنیم، ممکن است گمانه زنی های زیادی در محافل سیاسی باشد ولی ما یک سیاست خارجی داریم و این تحت نظر رهبری از سوی دستگاه دیپلماسی دنبال می شود و ساختار های مختلف تصمیم سازی در کشور به اجرا و پیشبرد سیاست خارجی کمک می کند

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    4 43
    داشتن ظریف لیلقت میخواهد لیاقت ما همونهایی هستند که دو کلمه سواد ندارند و فقط وقت و هدر میدهند و روز به روز به اوضاع بد اضافه میکنند
    • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
      9 0
      راست میگی مثل الان که با وجود این دولت ایشون روز به روز شکوفا میشیم مرغ کیلو ۱۶ تومن شد
    • Sniper IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
      0 0
      لیاقتش بمونه برای امثال شما!ما نخواستیم لیاقتِ داشتنِ امثالِ ایشون رو!حله؟!
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    15 5
    وزير خارجه فقط كريمي قدوسي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس