محمدرضا عارف نمایه - کراپ‌شده

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان منتقدان خود در جبهه اصلاحات را تهدید کرد که سکوتش برای آنها بهتر است تا اینکه گلایه‌های خود را بازگو کند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف اظهار داشت: شخصاً از برخی احزاب اصلاح‌طلب عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان گلایه‌مند هستم چرا که تصور می‌شود رابطین این احزاب جمع‌بندی شورای عالی اصلاح‌طلبان را به حزب متبوع خود منتقل نمی‌کنند به همین دلیل هیچ‌وقت احساس نکردیم رابطه تنگاتنگی با احزاب وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

«عارف» هم به جمع منتقدان روحانی پیوست+عکس

اراده روحانی فاصله گرفتن از اصلاح‌طلبان


رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به برخی اظهارنظرها درخصوص سکوت وی، تاکید کرد: شخصاً معتقدم درخصوص برخی مسائل حرف نزدن هنر است. اگر درباره برخی مسائل جریان اصلاحات و کشور صحبت کنم مطمئنم همان کسانی که بحث سکوت من را مطرح می‌کنند از طرح برخی موضوعات گلایه خواهند کرد.


عارف با یادآوری انتخابات شوراها در سال ۹۶ گفت: در جریان این انتخابات بیشترین هزینه را در جریان بستن لیست امید متحمل شدم در حالی که کوچکترین اعمال نظری هم در تهیه لیست نداشتم.


وی با انتقاد از نحوه تعامل شورای شهر تهران با شورای عالی اصلاح‌طلبان، گفت: از همان ابتدای فعالیت شورای شهرتهران و در اولین عملکرد مهم خود یعنی انتخاب شهردار، به مشورت‌هایی که داده شد متاسفانه توجه.ی نشد و تاکنون هم شورای اصلاح‌طلبان نظارت جدی بر عملکرد شورای اسلامی کلانشهرها و فراکسیون امید نداشته است.


وی همچنین تصریح کرد: برخی اظهارات در داخل جریان اصلاحات به خودزنی رسیده و شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را زیرسؤال می‌برند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس