کد خبر 939809
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
محمد بنا

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه آرامش خوبی بر تیم‌های ملی حاکم شده، گفت: فدراسیون با همه درخواست‌های ما با وجود مشکلات مالی موافقت کرده است.

به گزارش مشرق، محمد بنا درباره وضعیت فرنگی‌کاران تیم ملی پس از پایان اردوی تیم ملی اظهار کرد: همه کشتی‌گیران با انگیزه و تلاش زیاد اردوی تیم ملی را به پایان رساندند و همه تمرینات را به طور کامل و مطابق با نظر کادر فنی انجام دادند. خوشبختانه شرایط کشتی‌گیران به مرور بهتر می‌شود و با دیدن انگیزه آنان ما نیز دلگرم می‌شویم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که نسبت به روز نخست تا چه حد به کسب نتایج مناسب فرنگی‌کاران در رویدادهای مختلف امید دارد، گفت: در آغاز کار خیلی در جریان وضعیت بچه‌ها نبودم اما پس از برگزاری چند مرحله اردو و دیدن عملکرد آن‌ها در تمرینات و مسابقات مختلف، تا حد زیادی در جریان وضعیت آن‌ها قرار گرفتم. ما جوانان خوبی در تیم ملی داریم و اگر آرامش حاکم بر اردوهای تیم ملی ادامه داشته باشد قطعاً می‌توانیم امید زیادی به کسب نتیجه در سال‌های آتی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

بنا ۳۸ فرنگی‌کار را به اردوی تیم ملی دعوت کرد

وی با بیان اینکه در حال حاضر با تلاش مسئولان فدراسیون کشتی، آرامش بسیار خوبی بر تیم ملی حاکم است، خاطرنشان کرد: تفاهم بسیار خوبی وجود دارد، تیم کشتی آزاد کار خودش را می‌کند، تیم فرنگی نیز اردوها و برنامه‌های خود را ادامه می‌دهد. فدراسیون نیز با وجود همه مشکلات مالی و اقتصادی با درخواست‌های ما موافقت کرده و خیلی خوب رسیدگی می‌کنند.

بنا با بیان اینکه فدراسیون با درخواست او برای اعزام کشتی‌گیران به ۲ تورنمنت ترکیه و مجارستان موافقت کرد و این اعزام‌ها انجام شد، گفت: تمرینات ما با تیم امید بصورت یکپارچه انجام می‌شود و قرار است یک تیم در قالب تیم امید فروردین ماه عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود و تیم بزرگسالان نیز اردیبهشت ماه به رقابت‌های آسیایی چین می‌رود. این رقابت‌ها استارت خوبی برای ماست و باید در آسیا قهرمان شویم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخاب نفرات جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان مانند سال‌های اخیر رقابت‌های انتخابی برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: خیر. اگر کار دست من باشد دیگر به شکل سابق رقابت‌های انتخابی تیم ملی نداریم اما کادر فنی بر اساس عملکرد کشتی‌گیران در اردوهای تیم ملی و تورنمنت‌ها و مسابقات مختلف و بر اساس شایسته سالاری و آمادگی بیشتر نسبت به انتخاب نفرات تیم ملی اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی با توجه به داشته‌هایمان برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دارد، خاطرنشان کرد: ما علاوه بر تمرینات و برنامه‌ریزی کلی که در اردوها پیگیری می‌کنیم، بر روی تک تک نفرات به صورت فردی و بر اساس نقشی که می‌توانند در رویدادهای مختلف داشته باشند برنامه‌ریزی کرده‌ایم. اگر باشم یا نباشم هدف اصلی ما برای جوانان، المپیک ۲۰۲۴ پاریس است تا هر کسی که سرمربی تیم ملی می‌شود و کار را در دست می‌گیرد یک تیم کامل و عالی را در اختیار بگیرد.

بنا در پایان گفت: هیچ کس نمی‌تواند پیش بینی کند که می‌ماند یا خیر. ابتدا باید انتخابات فدراسیون برگزار شود. رئیس بعدی فدراسیون مشخص نیست و شاید اگر قرار است فرد جدیدی بیاید دیدگاه و برنامه من را قبول نداشته باشد. شاید فرد جدید با من مخالف هم نباشد چون من هم با کسی مخالف نیستم اما ممکن است تفکرات و برنامه من را نپسندد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس