کد خبر 939729
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰
قایقرانی

انتخابات فدراسیون قایقرانی در حالی ٧ اسفند برگزار می‌شود که یکی از گزینه‌های خاص تا اردیبهشت بازنشسته خواهد شد.

به گزارش مشرق، با پایان دوره ٤ ساله غلامرضا امینی در فدراسیون قایقرانی وزارت ورزش مردادماه را به عنوان تاریخ مجمع انتخاباتی اعلام کرد اما چند روز قبل از برگزاری مجمع، وزارت ورزش انتهابات را لغو کرد.

با ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی، غلامرضا امینی رفتنی و احمد گواری به عنوان سرپرست معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

تغییرات در مجمع فدراسیون قایقرانی به نفع گزینه خاص

بعد از گذشت چندماه بالاخره وزارت ورزش ثبت نام از نامزدها را انجام داد و ٧ اسفند تاریخ انتخابات اعلام شد اما در همین برهه تغییر و تحولات بود که زمزمه حضور گل محمدی در انتخابات شنیده شد و حضور وی همراه با داورزنی در مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا به شائبه‌ها دامن زد تا اینکه در زمان ثبت نام از نامزدها وی به طور رسمی ثبت نام کرد.

وی در حالی برای ریاست ثبت نام کرده که از همان موقع بحث بازنشستگی گل محمدی مطرح شد اما وی در گفت و گویی اعلام کرد بیش از ٢ سال برای ریاست فرصت دارد.

وی حتی در گفت و گو با فارس تاکید کرد تا ٦٥ سالگی می‌تواند با تصمیم مقام مسئول خدمت کند. موضوع خدمت گل محمدی تا ٦٥ سالگی توسط محمدرضا داورزنی معاون حرفه و قهرمانی وزارت ورزش هم روز یکشنبه در حاشیه مجمع فدراسیون کارگری مطرح شد اما نکته اینجاست گل محمدی با مدرک کارشناسی ارشد طبق حکم کارگزینی با امضای ژاله فرامرزیان معاون توسعه منابع و مدیریت ٣٣ سال و ١١ ماه و ٢٣ روز خدمت کرده و اردیبهشت سال ٩٨ بازنشسته خواهد شد حالا سوال اینجاست چطور نامزدی که تا سال آینده بازنشسته می‌شود برای ریاست ثبت نام می‌کند؟

علاوه بر گل محمدی، ناصر طالبی دیگر نامزد فدراسیون قایقرانی نیز به زودی بازنشسته خواهد شد.

با رفتن گل محمدی از اداره کل تهران طبق گفته وی که تا پایان امسال در این پست خدمت خواهد کرد، صحبت از جایگزینی نیک بین شده است اما برخی شایعات حاکی از حضور نیک بین در فدراسیون تنیس است با این شرایط حتی شنیده شده گل محمدی برای باقی مانده فعالیت خود تمایل دارد مدتی به عنوان سرپرست تنیس فعالیت کند اما هنوز صحت و سقم ماجرا هنوز مشخص نیست.

باید دید با این شرایط روز انتخابات چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟؟ آیا با توجه به نزدیکی مسابقات کسب سهمیه المپیک مسئولان توجهی به این رشته دارند یا ممکن است حضور بازنشسته‌ها برای قایقرانی دردسرساز شود؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس