سردار حاجی‌زاده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برای نگهداری موشک‌ها، ایجاد انبارها، ایجاد پایگاه‌ها و سیلوهای پرتاب و کارخانجات تولید موشک زیرزمینی تاکنون کارهایی در حوزه نظامی انجام شده است و ادامه دارد.

به گزارش مشرق، سردار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در چهارمین جشنواره علمی سلمان فارسی که در سالن همایش‌های شهید طهرانی‌مقدم سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد، اظهار داشت: برای کاهش آسیب‌های ناشی از جنگ در تمامی کشورها تاکنون اقدامات و تمهیداتی در نظر گرفته شده است که پدافند غیرعامل در اینجا موضوعیت پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانیم:

ایجاد اخلال در سیستم موشکی ایران دروغ است

وی افزود: در کشور خودمان هم برای نخستین بار در سال ۶۳ برای نگهداری مهمات، کار در این حوزه آغاز شد و تا به امروز که ۳۴ سال از آن می‌گذرد، این کار همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: برای نگهداری موشک‌ها، ایجاد انبارها، ایجاد پایگاه‌ها و سیلوهای پرتاب و کارخانجات تولید موشک زیرزمینی تاکنون کارهایی در حوزه نظامی انجام شده است و در سطح نیروهای مسلح این روند ادامه دارد.

سردار حاجی‌زاده گفت: این نوع ایمن‌سازی دفاع غیر عامل برای حفظ تسلیحات و تجهیزات در حوزه پدافند غیرعامل است که برای مقابله با تهدیدات احتمالی انجام می‌شود.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
    3 0
    درود خدا برپاسداران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس