کد خبر 939265
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

در بازار امروز زمانی که بخواهید ماشین کارکرده یا حتی صفر کیلومتر خود را به فروش برسانید، راه‌های متعددی در مقابلتان قرار می‌گیرد که مطمئناً انتخاب یکی از آن‌ها کار بسیار سخت و دشواری خواهد بود. شاید تصور کنید که ثبت آگهی در روزنامه یا سایت‌های خرید و فروش، مراجعه به نمایشگاه‌های ماشین و چسباندن برگه به شیشه خودرو تنها راه‌های موجود برای فروش خودرو هستند، اما ما به شما اطمینان می‌دهیم که روش‌های آسان‌تر و مدرن‌تری نیز برای فروش خودرو وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا پس از مروری بر معایب روش‌های سنتی، بهترین راه برای فروش خودروهای دست دوم و صفر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

فروش خودرو در نمایشگاه ماشین

فروختن ماشین در بنگاه‌های معاملات خودرو یکی از سنتی‌ترین روش‌های خرید و فروش خودرو در بازار کشورمان محسوب می‌شود. در این روش پس از مراجعه فروشنده به نمایشگاه‌های خودرو، افراد سودجو و دلالان سعی می‌کنند تا با عیب گذاری‌های بی‌مورد یا با ترفندهای مختلف، خودرو مراجعه کننده را با مبلغی کمتر از ارزش واقعی خریداری کنند. این روش فروش خودرو، حتی اگر پس از چانه‌زنی‌ها و اتلاف وقت فراوان به نتیجه هم برسد، همچنان می‌تواند برای افرادی که از تجربه کافی برخوردار نیستند یا اطلاعات فنی کافی ندارند، ضررهای مالی فراوانی را به همراه داشته باشد.

درج آگهی فروش در روزنامه یا سایت‌ها

برخی دیگر از افراد برای فروش ماشین خود به سراغ روزنامه‌ها یا سایت‌های خرید و فروش خودرو می‌روند. استفاده از چنین روشی شاید ساده‌تر و بی‌دردسرتر از مراجعه به نمایشگاه به نظر برسد، اما به مراتب مشکلات بیشتری را برایتان به همراه خواهد داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به تماس‌های بی‌وقفه خریداران و ملاقات‌های خسته کننده با متقاضیان یا دلالان اشاره کرد. مطمئناً اگر فرد پرمشغله‌ای باشید چنین شلوغی‌ها و دردسرهایی می‌تواند به راحتی شما را از فروش خودرویتان منصرف کند!

بهترین راه برای فروش خودرو دست دوم و صفر

همراه مکانیک به عنوان اولین نمایشگاه فروش خودروهای کارشناسی شده توانسته پس از بررسی تمامی روش‌های خرید و فروش، سبک جدیدی را در معاملات خودرو ابداع نماید که از طریق آن می‌توانید بدون هزینه یا اتلاف وقت و با بهترین قیمت خودرو دست دوم یا صفر کیلومترتان را به فروش برسانید.

در این روش کافی است به آدرس https://www.hamrah-mechanic.com/car-sell/ مراجعه کرده و مشخصات خودرو صفر یا کارکرده خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش اپراتورهای همراه مکانیک با شما تماس می‌گیرند تا مشخصاتتان را تکمیل کرده و زمان مراجعه کارشناسان به محل مورد نظرتان را هماهنگ کنند.

کارشناسان فروش سفارشی همراه مکانیک، خودروی شما را از نظر فنی و بدنه مورد بررسی قرار می‌دهند و عکس‌های با کیفیت تهیه می‌کنند. بعد از اتمام مراحل کارشناسی، با بررسی آخرین معاملات انجام شده در بازار و همین‌طور قیمت پیشنهاد شده از طرف فروشنده، یک «قیمت کارشناسی» برای خودرو تعیین خواهد شد.

در نهایت خودروی شما به همراه عکس و گزارش کامل کارشناسی در «نمایشگاه خودروهای کارشناسی شده» همراه مکانیک منتشر خواهد شد. همراه مکانیک برای تسهیل روند فروش خودرو شما، اطلاعات و عکس‌های مربوط به خودرو کارشناسی شده را در سایت‌های معتبری همچون باما، دیوار یا شیپور نیز در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد.

مطمئناً انتشار اطلاعات خودرو شما در سایت‌های مختلف باعث می‌شود روزانه خریداران زیادی برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تماس حاصل نمایند، اما نگران این موضوع نباشید زیرا پاسخگوی تمامی تماس ها کارشناس فروش همراه مکانیک خواهد بود.

پس از یافتن اولین خریدار واقعی و قابل اعتماد با شما تماس خواهیم گرفت تا بتوانید خودرویتان را برای بازدید خریدار آماده کنید. به این ترتیب شما می‌توانید با انتخاب روش فروش خودرو سفارشی همراه مکانیک حتی بدون پاسخ دادن به یک تماس خودرویتان را در کمترین زمان و با بهترین قیمت به فروش برسانید.

مشاور حقوقی همراه مکانیک در زمان عقد قرارداد هم در کنار شما خواهد بود تا با نظارت ایشان بتوانید با خیال راحت و بدون هرگونه نگرانی قرارداد فروش یا قولنامه خود را تنظیم نمایید.

جالب است بدانید تمامی خدماتی که همراه مکانیک به فروشندگان خودرو ارائه می‌دهد کاملاً رایگان بوده و این شرکت در قبال خدماتی همچون کارشناسی خودرو، عکس‌برداری، انتشار آگهی در سایت‌های مختلف، پاسخ گویی به تماس‌های خریداران و حتی نظارت بر عقد قرارداد هیچ هزینه‌ای از فروشنده دریافت نخواهد کرد.

بنابراین اگر شما هم جز کسانی هستید که علاقه چندانی به چانه‌زنی‌های بی‌نتیجه با دلالان یا پاسخگویی به تماس‌های بی‌پایان خریداران را ندارید، می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات رایگان همراه مکانیک، همین الان نسبت به ثبت سفارش فروش سفارشی خودرو اقدام کنید.

 

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس