کد خبر 939006
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
جواد حسینی کیا

نماینده مجلس شورای اسلامی، از بدهی ۳۶ هزار میلیاردی دولت به قرارگاه خاتم خبر داد و گفت: متأسفانه دولت کم لطفی می‌کند و تاکنون این بدهی را پرداخت نکرده است.

به گزارش مشرق، سید جواد حسینی کیا، با بیان اینکه سپاه پاسداران صرفاً به امنیت مردم بدون نگاه به مسائل قومیتی و قبیله ای توجه دارد، گفت: آرمان سپاه، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و از هیچ تلاشی برای تحقق این آرمان خود فروگذار نمی کنند.

وی افزود: اقدامات نیروهای سپاه پاسداران بسیار وسیع است و صرفاً بخشی از آن دفاع از مرز است و آنان در همه عرصه ها چون کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان حضور فعالی دارند.

بیشتر بخوانید:

دولت تاجر، نمی تواند تولید را به جلو ببرد

افزایش ۶۳ درصدی بدهی دولت به بانک مرکزی

جزئیات جدید از بدهی‌های دولت +جدول

نماینده مردم سونقور و کلیایی در مجلس تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تمام توان خود را برای دفاع از مرزهای جغرافیایی و عقیدتی کشور به کار می گیرد اما با وجود این، متأسفانه ناجوانمردانه ترین تخریب ها و توهین ها به نیروهای سپاه نسبت داده می شود.

حسینی کیا با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره حامی و حافظ این مرز و بوم بوده است، تصریح کرد: متأسفانه یک نوع نگاه منفی به بودجه دفاعی وجود دارد در حالی که افرادی که چنین دیدگاهی را دارند، حتی تحمل ندارند که یک شب امنیت نداشته باشند و نگاه منفی شان به عرصه های دفاعی کشور حاکی از آن است که یا امنیت را درک نکرده اند و یا آنکه نگاه غرض ورزانه ای به این بخش ها دارند.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید برای ارتقاء بودجه دفاعی کمک کند، خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حدود ۳۶ هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد و دولت این بدهی را نمی دهد و این مسئله کم لطفی دولت را نشان می دهد و باید از لحاظ بودجه ای به بخش های دفاعی کشور کمک بیشتری کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پویا IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
    2 1
    خب سپاه یکی از خودروسازها را به جای طلبش از دولت بردارد و با این کار با یک تیر دو نشان بزند هم وارد خودروسازی شود هم طلبش را از دولت نقد کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس