کد خبر 939001
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
علی اصغر جاودان فر

مدیر اجرایی مسکن مهر شهرجدید پردیس نسبت به دام دلالان برای متقاضیان این طرح هشدار داد.

به گزارش مشرق، علی اصغر جاودان فر با یادآوری اینکه تعدادی از دلالان مسکن مهر در گذشته با ایجاد جو روانی اقدام جمع آوری امتیازهای مسکن مهر می کردند، اظهار کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته مشخص شد، اغلب افرادی که در گروها و فضای مجازی مردم را ناامید می کردند اقدام به خرید تعداد قابل توجهی امتیاز و مسکن آماده از متقاضیان با قیمت های ناچیز کرده اند.

بیشتر بخوانید:

برنامه دولت برای تعادل‌بخشی به قیمت مسکن

مصوبه جدید مجلس درباره مسکن مهر

وی بیان کرد: به تازگی در یکی از بلوک های مسکن مهر تحویل شده به متقاضیان بیش از ۲۰ واحد از مسکن مهر متعلق به یک شخص بود. این فرد با ترفند ناامیدسازی متقاضیان مسکن مهر این تعداد از واحد مسکونی را خریداری و به طور مداوم با تحریک و سوء استفاده از سایر متقاضیان بلوک مربوط به واحدهای خود را تحویل گرفته است.

وی تاکید کرد: متقاضیان واقعی حق دارند واحدهای خود را تحویل بگیرند، اما دلال‌ان با سواستفاده از متقاضیان به دنبال مقاصد شوم خود هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ل. م IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
    0 0
    وقتی. مسول مسکن مهر وجایی برای شکایت وجود نداشته باشه. ...بنگاههای معاملات ملکی هرکاری بخواهند میکنند و اینطوری. تا قیام قیامت خیلیا خونه دار نمیشن. بنده شخصا میترسم از املاک پردیس خانه خریداری کنم.ولی اگر مستقیم دست بانک ویا خود بانیان مسکن مهر باشد میخرم
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
      0 0
      پردیس هم مثل بقیه بخش های اقتصاد کشور توسط دلالان کنترل میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس