کد خبر 938886
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
محمد اسلامی

وزیر راه و شهرسازی از تلاش دولت برای تعادل‌بخشی به قیمت مسکن در بازار خبر داد و گفت: برنامه احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی جدید و تکمیل ۵۰۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی در پاسخ به سئوالی درباره برنامه دولت برای تعادل‌بخشی و کنترل قیمت و رکود در بازار مسکن اظهار داشت: نکته مهمی که در دولت در دستور کار ما قرار دارد، جریان‌سازی برای تولید مسکن در کشور است یعنی به نحوی که عرضه و تقاضای مسکن را ما بتوانیم برای تعادل‌بخشی به قیمت مسکن در بازار محقق کنیم.

وی با اشاره به برنامه احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی جدید و تکمیل ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور افزود: دولت تلاش دارد با حمایت از سازندگان و انبوه‌سازان ‌جریان تولید مسکن را شتاب دهد و این موضوع به استان‌ها و سایر سازمان‌ها ابلاغ ‌و کار شروع شده ‌است.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سئوال که تا چه زمانی این برنامه اجرایی می‌شود، عنوان کرد: در دولت و مجموعه وزارت راه و شهرسازی تلاش داریم این برنامه را در سال‌های ۹۸ و ۹۹ اجرایی و به پایان برسانیم.‌

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهنام IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام من کجا باید ثبت نام کنم مستاجر هستم خاک کافی هم تو سرم هست ۳ساله ازدواح کردم کل زندگیم ۲۶ملیونه کارگر هستم با مدرک فوق دیپلم حقوق ۱۱۰۰

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس