آب نمایه

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی از پرداخت عوارض و هزینه های آب، برق و گاز معافند.

به گزارش مشرق، نمایندگان در ادامه جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس با ۱۱۲ رأی موافق، ۴۰ رأی مخالف، رأی ممتنع از ۱۹۴ نماینده حاضر با پیشنهاد عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه موافقت کردند.

بر اساس پیشنهاد مصری یک بند به تبصره ۶ الحاق می‌شود که در این بند آمده است: در راستای اجرای جز دو بند چ ماده ۸۰ قانون برنامه ششم توسعه، مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی از پرداخت هزینه‌های صدور پرداخت ساختمانی، عوارض شهرداری و دهیاری و هزینه‌های انشعابات آب، فاضلاب و برق و گاز برای واحدهای مسکونی اختصاص یافته به آنان بر اساس الگوی مصرف فقط برای یک بار معافند.

بیشتر بخوانید:

تمام خانوارهای بالای دو نفر و یتیمان کمیته امداد خانه‌دار می‌شوند


عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه در طرح پیشنهاد خود اظهار داشت: خوشبختانه هر سال برای مددجویان کمیته امداد انشعابات آب، برق و گاز و فاضلاب را رایگان می‌کنیم به دلیل آنکه واحدهای مسکونی که برای آنان ساخته می‌شود، عمدتاً از سوی خیرین یا نهادهای مربوطه ساخته می‌شود. در قانون برنامه ما اینها را معاف کردیم از این رو می‌خواهیم در بودجه نیز آنان معاف شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس