پرویز فتاح نمایه

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان سال ۹۸ هیچ یتیم و خانوار بالای دو نفر تحت پوشش کمیته امداد بدون خانه و سرپناه نمی‌ماند.

به گزارش مشرق، پرویز فتاح در جمع خبرنگاران با اشاره به بودجه‌های در نظر گرفته‌شده برای اعطای وام قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: این وام‌ها بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته و با توجه به منابع اعتباری در نظر گرفته‌شده برای سال ۹۸ مشکل خاصی برای اعطای وام قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان کمیته امداد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

افزایش کمک هزینه جهیزیه زوج‌های جوان «مدد جو»

خانه‌دار شدن تمام ایتام تحت پوشش کمیته امداد تا پایان سال ۹۸

وی حمایت منطقی از جامعه هدف کمیته امداد را رویکرد این مجموعه عنوان کرد و افزود: پیش‌بینی‌ها برای ایجاد اشتغال توسط مددجویان و اتکا به خود بوده و مسیر قرض‌الحسنه برای این کار انتخاب‌شده است.

رئیس کمیته امداد خمینی (ره) از افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد از سال آینده نیز خبر داد و گفت: این افزایش مستمری همراه با دریافتی کارمندان دولت از ابتدای فروردین‌ماه اعمال می‌شود.

وی با تشکر از کمک‌های مردمی ۵۰ میلیارد تومانی مردم خراسان شمالی تصریح کرد: جذب وام اشتغال در این استان در رأس استان‌های کشور قرارداد و ۷۵۰ واحد مددجویی شهری و روستایی نیاز است که بر اساس اعتبار تخصیص داده‌شده تا سال آینده تمام این واحدهای به‌دست متقاضیان و نیازمندان برسد.

فتاح در انتها از خانه‌دار شدن تمام مددجویان کمیته امداد کشور تا پایان سال آینده خبر داد و گفت: پیش‌بینی‌شده هیچ یتیمی در سال ۹۸ و خانوارهای بالای دونفر تحت پوشش کمیته امداد بدون سرپناه و خانه نباشد و این موضوع با مصوبات مجلس و همکاری دولت، بانک‌ها و بنیاد مسکن شدنی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
    0 0
    خدا خیرتون بده، واقعا که یار نائب امام زمان هستی
  • روشناخاوری AE ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    2 0
    منوبچه یتیمم خانه ندارییم ماهم صاحب خانه میشوییم
  • روشناخاوری AE ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    0 1
    منوبچه یتیمم خانه ندارییم ماهم صاحب خانه میشوییم
  • اشناس IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    0 0
    ایا ما هم صاحب خانه می شویم مردیم از مستاجری
  • گل نسا امامی نژاد IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۲
    0 0
    چرابه مامددجویان کمیته امدادبهمن واسفند۹۷عیدی ندادن درحالی که ماخیلی نیازمندیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس