علیرضا آوایی نمایه

وزیر دادگستری گفت: مردم، خانواده‌های شهدا و جانبازان بیش از این تحمل دعواها و سیاست‌بازی مسؤولان را ندارند بنابراین نباید عملکرد مسؤولان زمینه خجالت خانواده شهدا و مردم را فراهم کند.

به گزارش مشرق، علیرضا آوایی وزیر دادگستری در شورای اداری استان قزوین که در سالن‌جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز ما در جایگاه مدیریتی قرار گرفته‌ایم بیانگر شایستگی ما نیست بلکه لطفی است که  شامل حال برخی از ما شده و نباید فکر کنیم ما بهترین بوده‌ایم بلکه از ما شایسته‌تر نیز هستند اما دارای مسئولیت نیستند.

بیشتر بخوانید:

دعوای مسئولان و تداوم نسل دزدی مشکوک قاچاقچیان دام

وی با اشاره به اینکه خداوند می‌تواند بدون واسطه مشکلات مردم را حل کند، گفت: خداوند متعال انسان‌های خوبی را برمی‌گزیند تا واسطه حل مشکلات مردم باشند از این رو شما خود را واسطه خدا در گره‌گشایی از مشکلات مردم بدانید و از خدمت‌رسانی شانه خالی نکنید تا از لطف و موهبت الهی محروم نشوید.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: اگر در حوزه خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی کنیم در انجام رسالت‌های خود کوتاهی کرده‌ایم بنابراین مسؤولان نباید نسبت به اتفاقات کشور بی‌تفاوت باشند، بلکه باید کاردان، دست پاک و نسبت به مراجعان خود اهل تواضع باشند تا وجاهت و پذیرش لازم را در جامعه کسب کنند.

وی ادامه داد: مردم، خانواده‌های شهدا و جانبازان تحمل دعواها و سیاست بازی مسؤولان را ندارند بنابراین  نباید عملکرد مسئولان زمینه خجالت خانواده شهدا را فراهم کند.

وزیر دادگستری در پایان با اشاره به تأکیدات نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در رابطه با زمین‌های هفت‌سنگان گفت: به محض اینکه به تهران برسم، پرونده ای که نماینده ولی‌فقیه  درخواست رسیدگی جدی به آن را داشتند، مورد بررسی قرار خواهم داد و تمام تلاشم این است که عدالت در این پرونده انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
    0 0
    دقیقا همینطوره.
  • AE ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
    0 0
    مردم طاقتشون بخاطر دعواهای مسئولین تمام شده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس