کد خبر 938279
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
فروش مرغ

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از توزیع گسترده مرغ گرم تنظیم بازاری با قیمت ١١ هزار و ٥٠٠تومان در بازار خبر داد و گفت:قیمت مرغ در دو روز اخیر ١۵٠٠ تومان کاهش داشته و روند همچنان کاهشی است.

به گزارش مشرق، حمید ورناصری با اشاره به توزیع مرغ گرم در بازار، گفت: تاثیر توزیع مرغ گرم بر شرایط قیمتی بازار بسیار سریع تر از مرغ منجمد است چراکه این نوع مرغ با ذائقه مردم کشورمان همخوانی دارد.

وی تصریح کرد: به همین دلیل ما در کنار توزیع مرغ منجمد، توزیع گسترده مرغ گرم را در تهران و سایر استان های کشور انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید:

کباب کوبیده زیر ۱۵ هزار تومان کباب نیست

روحانی صادرات مرغ را ممنوع کرد +سند

مدیرعامل شرکت پشتیبانی اموردام با بیان اینکه در استان تهران تمام غرفه های سازمان میادین میوه و تره بار، مرغ گرم را به قیمت مصوب کیلویی ١١ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می کنند، گفت: علاوه بر این ما با صنف فروشندگان پرنده و ماهی نیز هماهنگی های انجام داده ایم. مرغ مورد نیاز آنها را برای توزیع فراهم آورده ایم و بخش زیادی از صنوف را نیز وارد این چرخه کرده ایم.

ورناصری با اشاره به اینکه قیمت ٩٨٠٠ تومان برای هرکیلوگرم مرغ گرم نرخی بود که ستاد تنظیم بازار در حدود شهریور ماه آن را ابلاغ کرده بود، اضافه کرد: بنابراین آن زمان ما مرغ گرم را به نرخ ٩٨٠٠ تومان عرضه می کردیم اما الان نرخ مصوب اعلام شده از سوی ستاد تنظیم بازار برای هرکیلوگرم مرغ گرم ١١ هزار و ۵٠٠ تومان است.

وی افزود: قیمت مرغ منجمد بدون تغییر نسبت به گذشته کیلویی ٨٩٠٠ تومان است.

ورناصری حجم توزیع مرغ گرم را گسترده عنوان و اضافه کرد: در تهران روزانه ٢۵٠ تن مرغ گرم توزیع می شود که این توزیع هم در میادین انجام می شود هم توسط صنوف.

وی گفت: در استانها نیاز متناسب با نیاز هر استان عرضه اتفاق می افتد.

ورناصری با بیان اینکه وقتی توزیع مرغ گرم افزایش می یابد، توزیع مرغ منجمد عملاً کم می شود درباره اینکه چه پیش بینی برای قیمت در روزهای آینده دارید؟، افزود: باید کل بازار مرغ را روی کیلویی ١١ هزار و ۵۰۰ تومان نگه داریم چون این نرخ هم برای تولیدکننده هم برای مصرف کننده توجیه اقتصادی دارد.

وی با بیان اینکه طی دو روز اخیر قیمت مرغ روند کاهشی داشته و حدود ۱,۵۰۰ تومان ارزان شده است، گفت: پیش بینی می شود روند کاهش قیمت ادامه دار باشد چراکه توزیع مرغ گرم با شدت ادامه دارد و این مساله بر شرایط بازار تاثیر زیادی دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
    0 0
    جناب اقای روحانی صادرات مواد غذایی را کلا ممنوع بفرمایید چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.به فکر معیشت مردم باشید این مردم خیلی غیرتمند هستند .مشرق منعکس کن
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
    0 0
    در استانها نیاز متناسب با نیاز هر استان عرضه اتفاق می افتد... کدام استان؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس