کد خبر 938187
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۲

شرکت فرازپشتیبان با کادر مجرب و دوره دیده ای که در نصب و تعمیرات انواع لوازم خانگی تبحر دارند، خدمات نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی از جمله: تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر یخچال، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر جاروبرقی و… از انواع مارک ها و برندهای داخلی و خارجی و همچنین نصب کلیه وسایل خانگی که نیاز به تجربه و تخصص و جهت درست اجرا شدن گارانتی محصولات پس از خرید نصب مناسب الزامی میباشد. کلیه خدمات نصب و تعمیر با قیمت مناسب انجام میگیرد.

تعمیر لوازم خانگی در فرازپشتیبان:

شرکت فراز پشتیبان جهت انجام فعالیت های فروش، نصب و تعمیر دارای مجوز از اتحادیه های مربوطه میباشد و کلیه فعالیت های این شرکت تحت نظر اتحادیه های مربوطه میباشد. کارکنان این شرکت هنگام مراجعه به منزل مشتریان جهت نصب و تعمیر لوازم خانگی الزام به پوشیدن لباس رسمی مخصوص کار شرکت فرازپشتیبان و ارائه کارت شناسایی می باشند.

شما با اعتماد به کارشناسان تعمیر لوازم خانگی فرازپشتیبان علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه خود، خطرات و هزینه های جابجایی لوازم خانگی به تعمیرگاه هایی که عمدتاً دارای مجوز نیستند و گاهی اوقات باعث خسارت بیشتری به محصولات شما می شوند را متحمل نخواهید شد و در کمترین زمان و در منزل خود می توانید خدمات نصب و تعمیر لوازم خانگی خود را با خیالی آسوده نظاره گر باشید. اهمیتی ندارد که شما محصول خود را از کجا خریداری کرده اید و چه زمانی از خرید محصول شما می گذرد، متخصصان با تجربه ما به راحتی می توانند آن را را تعمیر کنند.

اکثر ظرفشویی‌های موجود و تولید شده در سال‌های اخیر سیستم عیب یابی دارند. یعنی به محض اینکه ظرفشویی شما ایرادی نرم افزاری و یا سخت افزاری پیدا کند توسط صفحه نمایشگر و یا چراغ‌های موجود بر روی صفحه پنل ظرفشویی کد خطای موجود را به شما مصرف کننده محترم نمایش می‌دهد. هر شرکت معتبری ضمن تولید دستگاه قطعات اورجینال نیز تولید می‌کند که برای تعمیر مناسب هستند و ما تمام آنها را دارا می باشیم و در صورت خرابی قطعات مورد نظر را جایگزین می کنیم. شرکت فراز پشتیبان از سال‌های قبل واردات قطعات اورجینال را شروع کرده و در انبارهای خود قطعات مورد نیاز برای تعمیر ماشین ظرفشویی را دارد.

شما بعنوان مصرف کننده می‌توانید پس از نمایش کد خطای موجود نسبت به رفع تعدادی از خطاهای مجود اقدامات لازم را انجام دهید. مانند این موارد که لطفاً شیر آب ورودی را چک نمایید. یا اینکه درب دستگاه باز می‌باشد. یا فیلترهای دستگاه کثیف می‌باشند. یا راه خروجی آب از دستگاه را کنترل نمایید. در غیر اینصورت شما به یک تعمیرکار نیاز دارید. اما نباید دستگاه‌های خود را به نمایندگی‌های غیر مجاز تحویل دهیم.

ما همه ی مارک ها، مدل ها و محصولات خانگی شما را تعمیر می کنیم. فرازپشتیبان پیشرو در تعمیر لوازم خانگی در کشور است. تعمیرکاران ما سرزده وارد خانه شما نمی‌شوند و پس از هماهنگی زمانی که برای شما مناسب است برای تعمیر لوازم خانگی به منزل شما مراجعه می کنند. اگر سیستم تهویه منازل شما مانند قبل بازدهی کافی ندارد، می‌توانید به فرازپشتیبان مراجعه کرده و متخصصان ما مشکلات احتمالی را بررسی کرده و رفع می‌کنند و وسایل منازل شما را مانند روز اول با استفاده از از قطعات اورجینال به شما تحویل می دهند.

در شرکت فرازپشتیبان شما می‌توانید، قطعات مورد نیز خود را به صورت تکی و عمده دریافت کنید و ما این اطمینان را به شما می دهیم که همانگونه که در تعمیر لوازم خانگی از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کنیم، در فروش نیز فقط قطعات اورجینال را به شما تحویل می دهیم. اگر شما دارای قطعه ای هستید که دوست دارید از آن در تعمیرات از آن استفاده کنیم، پس از کارشناسی و عیب یابی محصول اگر نیاز به قطعه شما بود و باعث آسیب رساندن به به دستگاه شما نشود، به طور قطع از وسایل شما استفاده خواهیم کرد. تعداد کارکنان متخصص و مجرب در شرکت ما بسیار زیاد می باشند و مشکلی بابت تعداد درخواست های همزمان برای خرابی وسایل منازل شما نخواهیم داشت.

شما می‌توانید براحتی به متخصصان ما اعتماد کنید، زیرا متخصصان شرکت ما دارای تحصیلات و تجربه بسیار بالایی می باشند و همگی دلسوز بوده و تعمیر وسایل خانگی شما را به بهترین نحو انجام می دهند. برای پرداخت هزینه های تعمیرات لوازم خانگی می توانید پس از انجام شدن تعمیرات و اطمینان از عملکرد دستگاه خود، هزینه آن را بپردازید. شما می‌توانید در منزل براحتی درخواست خود را ثبت نموده و به دور از ترافیک و شلوغی بهترین تعمیرکار را برای تعمیر لوازم خانگی خود انتخاب کرده و بلافاصله متخصص تعمیرات لوازم خانگی به منزل شما با هماهنگی قبلی مراجعه می‌کند. اگر از خدمات ارائه شده رضایت نداشتید، بدلیل تعداد زیاد کارشناسان و متخصصان ما بلافاصله به مشکل شما رسیدگی کرده و آن را رفع می کنند.

تعمیر لوازم خانگی کاری تخصصی بوده و به همین دلیل هرگز از مکان هایی که به آن اطمینان ندارید، اعتماد نکنید و خود و خانواده محترمتان را از خطرات احتمالی که ممکن است برای استفاده از تعمیرگاههای غیر مجاز برای شما پیش آید محافظت کنید. خدمات ما دارای گارانتی می باشد و این به معنای این است که پس از تعمیر لوازم خانگی ما پاسخگوی شما هستیم و معدود مشکلاتی که پس از تعمیرات ممکن است بوجود بیاید رفع خواهیم نمود. هرآنچه که در منزل شما وجود دارد، لوازم خانگی محسوب شده و ما آن را تعمیر می کنیم و برای اطمینان از اینکه محصول شما را تعمیر می کنیم، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

کارکرد محصولاتی که پس از تعمیرات و سردیس آنها به شما تحویل می‌دهیم به مراتب بالاتر از قبل می باشد و از کیفیت و بازدهی آن کم نمی شود، بلکه کیفیت و بازدهی محصول خانگی شما پس از تعمیرات افزایش محسوسی خواهد کرد و رضایت مشتریان ما پس از نصب، سرویس و محصولات خانگی گواه بر این مدعاست. شرکت فرازپشتیبان با چندین سال سابقه درخشان و مفید در خدمت شما است تا محصولات خانگی شما را به بهترین نحو تعمیر کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی، تعمیر یخچال، تعمیر ماشین ظرفشویی، تعمیر جاروبرقی و… به فرازپشتیبان مراجعه کنید.

تعمیر لوازم خانگی در شرکت ما با سرعت و کیفیت بسیار بالایی صورت می گیرد، که به طور قطع و یقین از سرعت و کیفیت کار ما متعجب خواهید شد. هدف ما ارائه خدماتی است که عمر مفید دستگاه های شما را بیشتر کند. تکنسین ها و تعمیرکاران ما ملزم به ارائه گزارش پس از نصب و تعمیر لوازم خانگی می باشند. خرابی هایی که در سیستم های تهویه سرد و گرم شما رخ میدهد نه تنها راحتی، بلکه سلامت خانواده شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد. ما در این شرکت انواع تعمیرات لوازم خانگی بزرگ و کوچک با بهترین کیفیت ارائه می دهیم. از امروز شروع به صرفه جویی در وقت و هزینه های خود کنید و تعمیرات لوازم خانگی خود را به فرازپشتیبان بسپارید.

جهت تماس و ثبت سفارش و انتقادات و پیشنهادات می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

شماره تماس با ۱۰ خط ویژه: ۳۵۰۶۹

تماس با واحد تعمیرات: ۸۶۰۲۴۰۲۷-۰۲۱

تلفن همراه: ۰۹۱۲-۱۴۹۷۷۶۰

ایمیل: info@farazposhtiban.com

آدرس: تهران- خیابان سهروردی- تقاطع مطهری- پلاک ۲۷۳- واحد ۱۱

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس