کد خبر 937983
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
رئیس انجمن قطعه‌سازان: افزایش اخیر قیمت خودرو هیچ دلیلی ندارد!

رئیس انجمن قطعه سازان با بیان اینکه هیچ دلیل خاصی برای افزایش قیمت خودرو در روزهای اخیر وجود ندارد، این افزایش را ناشی از حباب دانست.

به گزارش مشرق، محمدرضا نجفی منش درباره افزایش قیمت خودرو در روزهای اخیر گفت: شرایط امروز بازار خودرو هیچ تغییری نسبت به ماه‌های گذشته نداشته و این افزایش قیمت حبابی است که به زودی نیز از بین خواهد رفت.
بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه افزایش قیمت خودروهای داخلی در روزهای اخیر هیچ دلیل مشخصی ندارد، افزود: این افزایش قیمت ناشی از عدم عرضه خودرو در بازار نیست و بیشتر دلالی است.

رئیس انجمن قطعه سازان در عین حال گفت: در دو ماهه اخیر و از آنجایی که خودروسازان بدهی خود را به قطعه سازان نداده اند، تولید خودرو کاهش یافته، اما این موضوع عامل افزایش قیمت در روزهای اخیر نیست.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی افزود: خودروسازان 12 تا 13 هزار میلیارد تومان بدهی به قطعه سازان دارند؛ در حالی که اگر از ابتدای سال اجازه داده می‌شد تا قیمت خودرو به تدریج بالا برود، امروز تولید نیز اُفت نمی‌کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    3 0
    دولت ورود اتومبیل های خارجی دست دوم که در ایران نمایندگی دارند بدون پرداخت عوارض ازآد اعلام کنند تا کمر این کارخانه ها بشکند و مردم از دست این تابوت سازان راحت شوند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس