کد خبر 937892
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲
فوتبال

باشگاه سپیدرود رشت با درخواست تیم فوتبال پدیده شهر خودرو مبنی بر تغییر تاریخ دیدار دو تیم از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر مخالفت کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پدیده شهرخودرو مشهد با توجه به اینکه روز دوشنبه بیست و نهم بهمن در جام حذفی مقابل پرسپولیس تهران صف‌آرایی می‌کند خواهان تعویق دیدار هفته نوزدهم مقابل سپیدرود رشت شد.

شهرخودرویی‌ها که درخواست خود را کتباً تسلیم سازمان لیگ کردند با مخالفت باشگاه سپیدرود رشت مواجه شدند، باشگاه سپیدرود رشت، خرید بلیت هواپیما را دلیل مخالفت با تغییر تاریخ این دیدار عنوان کرد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل ماشین‌سازی تبریز به‌تساوی یک‌بریک دست‌یافت و با ۱۲ امتیاز در مکان پانزدهم جدول جای گرفت، سپیدرود با تیم چهاردهم جدول دو امتیاز فاصله دارد و این در حالی است که ذوب‌آهن اصفهان دو بازی عقب‌افتاده داشته و می‌تواند فاصله خود با سپیدرود را بیشتر کند، تیم‌های پانزدهم و شانزدهم جدول به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند.

شاگردان یحیی گل محمدی در تیم پدیده شهرخودرو در هفته هجدهم با تساوی دور از خانه مقابل صنعت نفت آبادان ۳۵ امتیازی شده و با سه امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در رده سوم جای گرفتند، سه تیم نخست لیگ برتر سهمیه جام باشگاه‌های آسیا را کسب می‌کنند و این در حالی است که شهرخودرویی‌ها در جام حذفی نیز شانس قهرمانی و صعود مستقیم به جام باشگاه‌های آسیا را دارا هستند.

دیدار دو تیم سپیدرود رشت و پدیده مشهد از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه سوم اسفندماه از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس