مجلس نمایه - کراپ‌شده

متن کامل طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان منتشر شد.

به گزارش مشرق، متن ماده واحده قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان که در ۲۰ اردیبهشت سال ۹۵ به تصویب نمایندگان رسید اصلاح شده و متن کامل آن تقدیم هیأت رئیسه شد.

متن کامل طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان بدین شرح است:

ماده‌واحده- متن ماده واحده قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان مصوب ۲۰/ ۲/ ۱۳۹۵ به شرح زیر اصلاح و دو تبصره به عنوان تبصره‌های (۲) و (۳) به آن الحاق و شماره تبصره‌های بعدی به ترتیب اصلاح می‌شود:

بیشتر بخوانید:

اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان اعلام وصول شد

 

ماده واحده- به کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه بازنشسته یا بازخرید شده یا بشوند، در قوای مجریه، مقننه و قضائیه، دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸ مهر ۱۳۸۶ و مؤسسات و شرکت‌های وابسته و تابعه آنها و کلیه دستگاه‌هایی که در قوانین بودجه سنواتی دارای ردیف اعتباری هستند، ممنوع می‌باشد.

تبصره ۲- افراد بدون جایگزین که کمتر از ۶۵ سال سن دارند با درخواست بالاترین مقام اجرایی دستگاه یا نهاد مربوط و تأیید سران قوا برای مدت حداکثر ۵ سال به‌کارگیری می‌شوند.

تبصره ۳- اعضای پیوسته فرهنگستان‌های کشور از شمول این قانون مستثنی می‌باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    0 0
    چرا قانون منع بکارگیری بازنشسته ها اجرایی نمیشه ؟ چرا همشون دارن در پستهای مشاور فعالیت میکنن ؟ هم حقوق بازنسشتگی بگیرن هم حقوق مشاوری ؟ چرا توی مملکت همش داره مسخره بازی طی میشه ؟ همه چی به مسخره گرفته شده
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    0 0
    خلاصه خودی ها باید استثنا شوند . سن برای خودی ها معنا ندارد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس