کد خبر 937711
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
اعتراض به داوری

بازیکن جوان استقلال خوزستان گفت: از حرف‌های شجاع خلیل‌زاده و حرکاتش سر در نمی‌آورم و به نظرم او از لحاظ روحی- روانی کمی مشکل دارد و اوضاعش خیلی نرمال نیست.

به گزارش مشرق، وحید نامداری یکی از بازیکنان جوان استقلال خوزستان که بارها و بارها در جریان بازی تیمش مقابل پرسپولیس با شجاع خلیل‌زاده درگیر شد، حرف زد.
* از شرایط بازی مقابل پرسپولیس حرف بزن!
من فکر می‌کنم تماشاگران، بازی خوبی را از دو تیم نظاره کردند. در این بین تیم ما هم نمایش خیلی خوبی ارائه داد و حتی زمانی که ۱۰ نفره شدیم قادر به گل زدن بودیم، اما بدشانسی و تجربه بالای پرسپولیس مانع گلزنی ما شد. البته پرسپولیس هم کم تیمی نیست و بالاخره صدرنشین فوتبال ایران و بهترین تیم فعلی لیگ ما محسوب می‌شود، اما ما مقابل این تیم پرستاره نمایش خوبی ارائه دادیم هر چند بعد از اخراج بازیکن‌مان فشار روی تیم ما زیاد شد و باختیم.
بیشتر بخوانید:
* چرا در جریان بازی دائماً با شجاع خلیل‌زاده درگیری داشتی؟ شجاع گفته اگر بچه داشت تو هم‌سن بچه او بودی و...
من که با شجاع پدرکشتگی ندارم این بازیکن از اول بازی شروع کرد به من بد و بیراه گفتن. یکی باید جلوی او را بگیرد! در مورد اینکه گفته من جای پسرش هستم باید به او بگویم در فوتبال سن و سال مهم نیست. شاید یک بازیکن کم سن، خیلی بهتر از بازیکن سن و سال‌دار بتواند اهداف مربی‌اش را پیاده کند. برای من هم مهم این بود که خواسته‌های مربی‌ام را در زمین اجرا کنم و فکر می‌کنم، چون از اول بازی روی سر زدن‌ها و سایر موارد با شجاع درگیری فوتبالی داشتم و نگذاشتم او راحت کارش را انجام دهد از من ناراحت شده!
 
* اما گویا در یک صحنه به دهانش زدی و...
من در هیچ صحنه‌ای به عمد شجاع خلیل‌زاده را نزدم. بالاخره در برخوردهای یک در مقابل یک ممکن است درگیری و برخورد هم پیش بیاید که این مسئله اجتناب‌ناپذیر است. من از حرف‌های شجاع خلیل‌زاده و حرکاتش سر در نمی‌آورم و به نظرم او از لحاظ روحی- روانی کمی مشکل دارد و اوضاعش خیلی نرمال نیست!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    10 10
    توهین و تهمت ممنوع.فقط توی زمین تواناییهایت را نشان بده که اگر این کار را انجام می دادید الان این جای جدول نبودید.آفرین پسر خوب و نازنین.فرشته روی زمین.
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    4 12
    وای خدای من. اصلا با هم بزن بزن راه بندازین اشکالی نداره. اما اینکه یه بازیکن جوون و گمنام به خودش اجازه میده به یه بازیکن با سابقه توی لیگ بگه مشکل روانی داری برای فوتبال ما فاجعه هست. اصلا بحث پرسپولیس و استقلال و سپاهان و تراکتور سازی نیستا. بحث رعایت حرمت ها و حد و حدود هاست. و این چیزی نیست جز بد رفتاری بزرگان نسبت به هم که باعث میشه یه جوون از راه نرسیده به خودش چنین اجازه ای بده که هرچیزی دلش میخواد به هرکسی بگه. فاجعه هست. فاجعه.
    • رحمت IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
      5 7
      واللللللا... کل لیگ دارن میگن این آقا مشکل داره!!!!!!!!
  • واقع بین IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    4 6
    اگر به فیلم بازیهای شجاع مراجعه کنید میبیند که حرفش چندان بی ربط نیست و کاملا درست گفته.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس