اعترافات جدید عاملان گروه تروریستی ماهشهر به شهادت ۲ بسیجی آبادانی

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اعترافات جدید عاملان گروه تروریستی ماهشهر، گفت: متهمان در تحقیقات تکمیلی معترف شدند که دو بسیجی را در شهرستان آبادان به شهادت رسانده‌اند.

به گزارش مشرق، ۶ بهمن ۹۷ یک گروه تروریستی با حمله به کلانتری ۱۳ ماهشهر، دو پرسنل ناجا را به شهادت رساند.

پس از این حادثه تلاش برای شناسایی و بازداشت اعضای این گروه تروریستی آغاز شد که ۲۳ بهمن، سردار حیدر عباس‌زاده؛ فرمانده انتظامی استان خوزستان از بازداشت ۹ نفر از عاملان این حادثه تروریستی خبر داد.

بیشتر بخوانید:

اتاق فکر عملیات‌های تروریستی کجاست؟

فیلم / وضعیت مجروحان حادثه تروریستی زاهدان

مأموران انتظامی در جریان بازداشت متهمان، موفق به شناسایی و کشف دو قبضه اسلحه کلاشنیکف و خودرویی که در این عملیات تروریستی مورد استفاده قرار گرفته بود، شدند.

متهمان اصلی و مرتبطان در تحقیقات تکمیلی اعتراف کردند در سال جاری به چند مقر نظامی و انتظامی در سطح استان تعرضاتی داشتند.

حال پس از گذشت چند روز از دستگیری متهمان این حادثه، سردار حیدر عباس‌زاده درباره اعترافات جدید عاملان این حادثه تروریستی گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی، تاکنون به چندین عملیات کور تروریستی در سال جاری در سطح استان خوزستان، شهادت دو بسیجی در ۲۱ آبان ماه امسال در شهرستان آبادان و منفجر کردن ایستگاه تقلیل گاز شهر خرمشهر با هدف ایجاد نا امنی در سطح استان اعتراف کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس