تشریح جزئیات حوادث شب گذشته در سیستان و بلوچستان/ با هوشیاری ماموران، اشرار ناکام ماندند

با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران انتظامی استان، حمله مهاجمان به مقرهای انتظامی شهرستان‌های زاهدان و سرباز و نیز خودرو حامل متهمان، ناکام ماند.

به گزارش مشرق، سردار" قنبری" درباره جزئیات حادثه شب گذشته در استان سیستان و بلوچستان، اظهارداشت: ساعت ۲۳:۱۴ شب گذشته، افراد مسلح به پاسگاه "جندآباد" شهرستان زاهدان تیراندازی کرده که با عکس العمل به موقع فرمانده و ماموران این پاسگاه، اقدام کور مهاجمان نافرجام ماند؛ در پاکسازی منطقه، یک قبضه سلاح کلاشینکف کشف شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات تیراندازی به تانکر سوخت در خرم‌آباد / سرباز وظیفه شهید شد

وی همچنین به عملیات دیگر در شهرستان سرباز اشاره و بیان کرد: در این حادثه، تعدادی افراد ناشناس به پاسگاه بخش سرباز این شهرستان تیراندازی کردند که با هوشیاری و آتش پرحجم ماموران، از نفوذ مهاجمان به مقر انتظامی جلوگیری شد.

این مقام ارشد انتظامی به عملیات موفقیت آمیز پلیس استان در منطقه جکیگور اشاره و تصریح کرد: شب گذشته، تعدادی افرادی مسلح به خودرو حامل انتقال متهمان حمله کرده که با اقدام به موقع و آتش پرحجم تیم امنیتی و حفاظتی، مهاجمان در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند؛ در این حوادث، هیچ آسیبی به نیروهای پلیس وارد نشد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه از کشف ۵۰۰ کیلوگرم موادمخدر در درگیری ماموران انتظامی شهرستان خاش با قاچاقچیان مسلح خبرداد و گفت: در این عملیات، دو تن از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.

سردار قنبری در خاتمه گفت: در سایه تلاش شبانه روزی نیروهای امنیتی و انتظامی، هوشیاری و آمادگی رزمی ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان و نیز همکاری خوب مردم استان، امنیت مطلوبی در این استان حاکم است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    3 0
    بنظرم وقتشه وزیر اطلاعات استیضاح بشه. چه خبره؟ دارن تو نقاط مختلف کشور درگیری و انفجار و تیراندازی راه می اندازن پس کجاست اطلاعات؟؟؟
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    2 0
    قشنگ معلومه یه دستایی تو کار هست برا ناامن کردن کشور
  • DE ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    2 0
    جزئیات حمله ناکام شب گذشته به مقرهای انتظامی زاهدان/ این تازه اول کاره وقتی میلیارد میلیار قاچاق وارد کشور میشود و میلیارد میلیارد خارج میشود و میلیاردها تن مواد خوراکی و ارازق عمومی احتکار شده و کسی خبر ندارد دشمن پیام میگیرد حمله کن که هیچ کنترلی وجود ندارد. به گروگان گرفتن مردم از طرف دولت تا نظام مجبور شود در مقابل تحمیل برجام های دیگر کوتاه بیاید این مخارج را هم دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس