«کفایت مذاکرات» درباره پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت رای نیاورد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «کفایت مذاکرات» اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در بررسی پالرمو در جلسه امروز رای نیاورد.

به گزارش مشرق، احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام با موضوع بررسی لایحه پالرمو، گفت: جلسه امروز هیچ مصوبه‌ای نداشت و از آنجا که فرصت برای اظهارنظر اعضا کافی نبود، بررسی دستور جلسه که پیوستن ایران به کنوانسیون بین المللی پالرمو است به جلسه دیگر موکول شد.

بیشر بخوانید:

وی ادامه داد: تعداد کثیری از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام قصد صحبت کردن در رابطه با لایحه پیوستن ایران به کنوانسیون پالرمو را داشتند که به همه آنها نوبت صحبت کردن نرسید و از آنجا که موضوع اهمیت دارد، «کفایت مذاکرات» رای نیاورد و مقرر شد جلسه بررسی‌ها تمدید شود.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به این پرسش که آیا عدم حضور رئیس جمهور در جلسه مورد اعتراض دیگر اعضاء مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت یا خیر؟ بیان کرد: رئیس جمهور هم مانند سایر اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام است و در این دوره در هیچکدام از جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور نداشته است.

توکلی خاطر نشانن کرد: از آنجایی که پیوستن ایران به پالرمو مهم است و به معیشت مردم ارتباط دارد به نظرم با پذیرش این لایحه وضع معیشت مردم سخت‌تر می‌شود و من سعی می‌کنم از موافقت با قوانینی که وضع مردم را سخت کند، اجتناب کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ناشناس IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
    61 11
    چرا با کنوانسيونى که تقريىا تمام کشورها ب آن موافقند انقدر مخالفت مى کنيد؟؟؟؟؟ چرا يه ذره به نظر مردم اهميت نمى دين. با يک همه پرسى عادلانه قابل حل است. ا
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
    3 81
    حرف مفت زدن که کنتور نداره کلا سرتاپای این مملکت رو افرادی اشغال کرده اند که تبحر خاصی در گفتن وعده های دروغین و اراجیف و حرف مفت دارند
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
    3 102
    چرا دولت روحانی اصرار بر بستن دست و پای نظام با تعهدات خارجی داره؟ از اول انقلاب تا الان 45 تا تعهد خارجی داده شده و حسن روحانی به تنهایی 32 را داده پیدا کنید پرتقال فروش را
  • NL ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
    76 1
    یعنی قراره چندماه تک تک اعضا بیان صحبت کنن که چی بشه؟ یعنی نمیتونید 2 هفته ای دلایل موافق و مخالف رو جمع بندی کنید یه نفر موافق حرف بزنه یه نفر مخالف بعد رای گیری علنی کنید؟ واقعا این قدر ناتوان هستید؟
  • NL ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    0 2
    نظام برسر یک دو راهی بزرگ . مجمع تشخیص اگرنمیتواند " تشخیص " بدهد از خود سلب مسولیت نماید ودرخواست حکم حکومتی بدهد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس