کد خبر 936998
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷
لوپتگی

سرمربی اخراجی کهکشانی‌ها برای اولین بار پس از برکناری‌اش از این تیم با رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش مشرق، خولن لوپتگی سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید که ۲۸ اکتبر (۶ آبان) پس از باخت ۵ بر یک کهکشانی‌ها مقابل ال‌کلاسیکو برکنار شد، با شبکه BBC مصاحبه‌ای انجام داد و بعد از ۳ ماه و نیم سکوتش درباره آن اتفاق را شکست.

لوپتگی که در سال ۲۰۱۸ در عرض ۵ ماه از دو تیم اخراج شد (نخست تیم ملی اسپانیا و پس از آن رئال مادرید)، گفت: من هرگز درباره رئال مادرید کلمه‌ای بد نمی‌گویم. دوره مربیگری در رئال مادرید بسیار سخت بود و من هرگز آن را فراموش نمی‌کنم چون واقعاً غافلگیر کننده بود. من احساس می‌کنم اتفاقی که افتاد واقعاً غیرمنصفانه بود. بعد از باخت‌مان به زسکامسکو، ۵ ساعت طول کشید تا به مادرید برگردیم و در آن ۵ ساعت من یک کلمه با کسی حرف نزدم. اما زندگی همین است. هدایت رئال مادرید برای من تجربه‌ای تلخ بود.

بیشتر بخوانید:

لوپتگی رسماً از رئال اخراج شد

لوپتگی درباره اخراجش از سرمربیگری تیم ملی اسپانیا درست در فاصله دو روز مانده به آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ - به دلیل افشای مذاکره‌اش با رئال مادرید و قبول پیشنهاد هدایت این تیم – هم اظهار داشت: روزهای عجیبی بود. دچار بیخوابی شده بودم. نمی‌دانستم کجا هستم. یک روز در روسیه داشتم تیم را برای جام جهانی تمرین می‌دادم و روز بعد با تیمی جدید در سانتیاگو برنابئو بودم.

دلیل ناکامی‌اش در رئال مادرید موضوع دیگری بود که لوپتگی درباره‌اش توضیح داد و عنوان کرد: من زمان نداشتم. این بهترین راه توضیح دادن وضعیت است.

انتصاب سانتیاگو سولاری و بهبود وضعیت رئال مادرید پس از روی کار آوردن او به عنوان جانشین لوپتگی هم آخرین سؤالی بود که سرمربی سابق پورتو درباره‌اش پاسخ داد. او گفت: من برای سرمربی جدید تیم احترام فراوانی قائلم، همینطور برای بازیکنان. رفتار و رویکرد آنها در مدتی که ما با هم کار می‌کردیم عالی بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس