کد خبر 936926
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
سفرهای نوروزی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه‌اندازی سامانه آنلاین ثبت‌نام سفرهای نوروزی بازنشستگان خبر داد و گفت: ثبت‌نام این سفرها از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، جمشید تقی زاده در حاشیه افتتاح سامانه ثبت‌نام سفرهای نوروزی بازنشستگان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری افزود: ثبت‌نام سفرهای نوروزی بازنشستگان از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود و بازنشستگان می‌توانند در تورهای سیاحتی و زیارتی به‌صورت آنلاین ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به شعار «در خانه نمانیم» گفت: راه‌اندازی سامانه تورهای آنلاین سفر برای بازنشستگان به‌منظور تحقق این شعار طراحی‌شده است و امیدواریم بازنشستگان به همراه خانواده‌های خود از مزایای سفرهای سیاحتی و زیارتی بهره‌مند شوند همچنین ازاین‌پس بازنشستگان می‌توانند نام‌نویسی برای استفاده از برنامه‌های سفرهای نوروزی را از طریق این سامانه به‌صورت غیرحضوری انجام دهند.

بیشتر بخوانید:

نحوه پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی

توصیه‌های رجا درباره خرید بلیت قطارهای نوروزی

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: در این مراکز اقامتی و گردشگری، بازنشستگان از ۲۰ درصد تخفیف برای صرف غذا و همچنین ۵۰ درصد برای اقامت و اسکان در هتل و اقامتگاه‌ها برخوردار می‌شوند و سعی شده امکان ثبت‌نام آنلاین سفرهای نوروزی برای ۵۰ هزار نفر از بازنشستگان فراهم شود.

وی در مورد هزینه سفر بازنشستگان نیز گفت: برای یک نفر بازنشسته با یک نفر همراه ۷۴۰ هزار تومان کمک‌هزینه سفر داده می‌شود و صندوق بازنشستگی سعی دارد امور رفاهی و معیشتی و همچنین مباحث مربوط به رفاه و گردشگری و سفرهای بازنشستگان را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

تقی زاده با اشاره به حمایت از یک‌میلیون و ۴۲۱ هزار بازنشسته افزود: به این منظور خدمات ویژه‌ای شامل بیمه تکمیلی سفرهای گردشگری، سیاحتی و زیارتی و همچنین تأسیس دهکده‌های سلامت به‌منظور رفاه بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها نیز در نظر گرفته‌شده است

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    0 0
    کاش پول سفرها رابه خودمون میداذن از طریق کارت حقوق چون من نمیتونم تا مدتها سفر برم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس