image-20190206150623-1.png

تا آغاز فصل سفرهای نوروزی، زمان زیادی باقی نمانده است و بسیاری از خانواده‌ها در زمان باقی‌مانده تا پایان سال، برای سفر به شهر و جزایر مختلف ایران برنامه‌ریزی می‌کنند.

با توجه به این موضوع که اتوبوس یکی از وسایل نقلیه بین‌شهری محبوب است، بسیاری از خانواده برای سفر با اتوبوس در ایام نوروز برنامه‌ریزی می‌کنند. حقیقت این است که این وسیله‌ی نقلیه، امروزه مسافران را با شرایط مطلوبی به تمام نقاط کشور می‌رساند و آنها می‌توانند از شمال تا جنوب و شرق تا غرب کشور را با اتوبوس سفر کنند؛ به همان سادگی که با قطار این مسیرها را طی می‌کنند.

خبر خوب اینکه برای سفر به جزایر کیش و قشم هم می‌توانید بلیط اتوبوس خریداری کنید. چگونه؟ کافیست وارد وبسایت یا اپلیکیشن علی بابا، رتبه یک بلیط سفر شوید و بلیط اتوبوس برای مقاصد بندرعباس را خریداری و از این بندر با لندینگ‌کرافت به جزایر کیش و قشم سفر کنید.

در حال حاضر امکان خرید بلیط اتوبوس برای مسیرهای منتهی به قشم (شیراز به قشم) و (اصفهان به قشم) در وبسایت علی بابا وجود دارد.

شما می‌توانید با خرید آنلاین بلیط اتوبوس از علی بابا، نه تنها با چند کلیک ساده بلیط سفر خود را به جزایر ایران خریداری کنید، بلکه از پشتیبانی شایسته علی بابا برخوردار شوید.

امکان پرداخت هزینه سفر با کارت‌های شتاب بانکی و عدم نیاز به خرید حضوری، استرداد وجه پرداختی در صورت لغو سفر و پاسخگویی 24 ساعته تیم کالسنتر علی بابا از امکانات رتبه یک فروش بلیط سفر، علی باباست. پس اگر قصد سفر با اتوبوس به هر یک از شهرهای ایران را دارید، بلیط سفر خود را از علی بابا خریداری کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس