نادر طالب زاده نمایه

نادر طالب زاده در واکنش به تحریم عوامل کنفرانس افق نو توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت که این اقدام ورشکستگی آمریکا را نشان می‌دهد.

به گزارش مشرق، وزارت خزانه داری آمریکا ۹ فرد و ۲ مجموعه ایرانی را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.

براساس گزارش رسانه‌های آمریکایی، حسین عباسی، مجتبی معصوم پور، میلاد میرزا بیگی و حسین پرور از شرکت «نت پیگرد سماوات» و همچنین حامد قشقاوی، غلامرضا منتظمی، نادر طالب زاده، زینب مهنا طالب زاده، محمد باقر شیرین کار، که به ادعای آمریکا با سازمان جنگ الکترونیک و دفاع سایبری سپاه ارتباط دارند، تحت تحریم قرار گرفته‌اند.

براساس این گزارش، «سازمان افق نو» و شرکت نت پیگرد سماوات نیز به عنوان دو مجموعه ایرانی در لیست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

آمریکا عوامل کنفرانس افق نو را تحریم کرد

«نادر طالب زاده» فعال فرهنگی و از سازمان‌دهندگان کنفرانس افق نو در مصاحبه با خبرنگار به اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا در قراردادن نام وی در فهرست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری واکنش نشان داد.

تحریم کنفرانس افق نو ورشکستگی آمریکا را نشان می‌دهد

وی در این مصاحبه گفت: تحریم کنفرانس افق نو ورشکستگی آمریکا را نشان می‌دهد. این کنفرانس کارش دعوت از متفکرین غرب و شرق و از کشورهای آمریکا، اروپایی و روسیه و کشورهای شرقی بوده و نزدیک به ۱۰ سال در حال برگزاری است و مهمانان آن آزادانه می‌توانند به ایران بیایند و صحبت کنند و این مهمانان همان صحبت‌هایی که در کنفرانس افق نو انجام دادند را هر روز با شبکه‌های مختلف بین‌المللی انجام می‌دهند و صحبت‌های آنها فرقی نکرده است. حساسیت بیش از حدی درباره کنفرانسی که در مشهد برگزار شده وجود داشت.

مهمانان کنفرانس افق نو افشاکننده ریاکاری و نفاق در آمریکا بودند

طالب زاده افزود: بودجه این کنفرانس توسط آستان قدس رضوی (ع) و نه هیچ نهاد نظامی تأمین شده بود و مقامات سابق وزارت خارجه، دفاع و سیستم امنیتی آمریکا که همگی آژیرکش بوده و همگی افشا کننده ریاکاری و نفاق در آمریکا بودند و به همین دلیل از سازمان‌های خود اخراج شده بودند، به ایران آمده و صحبت کردند. این حساسیت بوجود آمد که چرا در ایران صحبت کردند و چرا در دانشگاه‌های مختلف که به دعوت بسیج دانشجویی بوده صحبت کرده‌اند و چرا در ۱۰ استان مختلف کشور سخنرانی داشته‌اند و چرا می‌توانند آزاد صحبت کنند. آنها از این موضوع ناراحت و عصبانی هستند و دیر یا زود این اتفاق می‌افتاد.

سوال‌هایی از مرضیه هاشمی در دوران بازداشت در آمریکا درباره کنفرانس افق نو شده است

وی در ادامه این مصاحبه درباره قرار گرفتن نامش و تعدادی از عوامل کنفرانس افق نو در لیست تحریم‌های جدید با بازداشت چندی پیش «مرضیه هاشمی» خبرنگار شبکه خبری پرس‌تی وی در آمریکا گفت: این موضوع را باید از خود خانم هاشمی پرسیده شود، ظاهراً سوال‌هایی در این مورد به طور قطع انجام شده و ترجیح می‌دهم خود خانم هاشمی در این باره صحبت کنند.

طالب زاده در ادامه درباره دلیل قرار گرفتن نام وی در تحریم‌های مرتبط با تروریسم گفت: درست است که ما رُعب ایجاد می‌کنیم اما این رُعب را در دل دشمن ایجاد می‌کنیم و این کار را در فضایی کاملاً باز و آزاد و دموکراتیک انجام داده‌ایم و هیچ چیز آن مخفیانه نیست. همه چیز در سطح سخنرانی و صحبت و همان چیزی که در همه جای دنیا اتفاق می‌افتد ولی درمورد افق نو، تنها کنفرانسی است که از این جنس حضور بین‌المللی همیشه داشته است.

وی همچنین فاش کرد که هفته پیش ۳ مأمور پلیس فدرال آمریکا ساعت ۶:۳۰ صبح به منزل یکی از مهمانان کنفرانس افق نو می‌روند و وارد خانه وی شده و ۲۰ دقیقه از وی درباره کنفرانس افق نو بازجویی می‌کنند. من این موضوع را افشا نکرده بودم تا اینکه این مهمان کنفرانس گفت بدون ذکر نام وی مشکلی برای افشای این موضوع وجود ندارد. مقامات آمریکا از این عصبانی هستند که کارمندای قدیمی شجاع آمریکایی به ایران می‌آیند و آن چیزی را که در کتاب‌های خود نوشته‌اند بیان می‌کنند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    0 0
    تازه امریکا خیلی دیر این کار رو کرد / از بی عرضگی اش بوده/ دم حاج نادر گرم!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس