آیت‌الله جنتی نمایه

دبیر شورای نگهبان با اشاره به حضور شکوهمند مردم عزیز ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: عظمت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، غلط بودن تحلیل دشمنان را ثابت کرد.

به گزارش مشرق، آیت‌الله جنتی در جلسه امروز شورای نگهبان با قدردانی از مردم فهیم، انقلابی، ولایی و نجیب ایران برای حضور باشکوه و دشمن شکن در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده امسال حضور مردم با وجود برف و باران در اغلب مناطق کشور بسیار گسترده و چشمگیرتر از سنوات قبل بوده است.

بیشتر بخوانید:

آیت‌الله جنتی: آمریکا از اسلام و انقلاب می‌ترسد

آیت الله جنتی: دشمنان خارجی وداخلی درصدد توطئه هستند

دبیر شورای نگهبان گفت: برغم جوسازی‌های معاندان نظام اسلامی در ایجاد یأس در جامعه، مردم با تفکیک درست مسائل از جمله گرانی‌ها و مشکلات معیشتی از اصل نظام، در این همایش ملی عزتمندانه حاضر شدند که این حضور دلگرمی دوستان را در پی داشت.

آیت‌الله جنتی به پیشگویی‌های غلط مسئولان آمریکایی مبنی بر اینکه ملت ایران چهلمین سال پیروزی انقلاب خود را نخواهند دید، اشاره و تصریح کرد: ملت بصیر ایران با این حضور شکوهمند خود در صحنه ثابت کردند تحلیل سیاسی دشمنان خارجی و داخلی غلط است.

وی با اظهار تأسف از برخی بی‌توجهی مسئولان به خواسته‌های به حق مردم، که گاهی رنگ و بوی عمدی بودن به منظور ایجاد نارضایتی دارد، افزود: حالا که مردم با وفا، در حمایت از نظام خود خوب در صحنه حاضر شدند، مسئولان هم باید همه توان خود را برای حل مشکلات گرانی و معیشت به کار بندند، به ویژه که اکنون در آستانه سال نو دغدغه مردم و اقشار آسیب‌پذیر کم نیست.

دبیر شورای نگهبان در پایان گفت: خداوند متعال از روی لطف تاکنون نه تنها قدرت این نظام را حفظ کرده است، بلکه با امدادهای غیبی این قدرت هر ساله رو به فزونی است و امیدواریم این عظمت با ظهور حضرت مهدی (عج) به کمال خود برسد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس