۱

دیدار رفت تیم های بارسلونا و رئال مادرید در نیمه نهایی کوپا دل ری با تساوی 1-1 به پایان رسید.

به گزارش مشرق؛ بارسلونا چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری در نوکمپ به مصاف رئال مادرید رفت که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۴، اولین موقعیت جدی این تیم با شوت تونی کروس از پشت محوطه جریمه بارسا ایجاد شد اما تراشتگن توپ را برگشت داد.

تنها دو دقیقه بعد، رئال از برتری اش استفاده کرد و به گل رسید. حرکت خوب وینیسیوس از سمت چپ و ارسال او، روی تیر دوم به بنزما رسید و او هم با یک پاس عرضی، لوکاس واسکز را صاحب موقعیت کرد. ضربه هوشمندانه واسکز از مقابل لنگله، تبدیل به گل اول بازی شد.

فیلم / خلاصه دیدار بارسلونا ۱-۱ رئال مادرید

بعد از این گل بارسایی ها پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که خیلی زود به گل تساوی برسند اماهشیاری مدافعان رئال، مانع از گلزنی آنها شد. فشار حملات بارسا به دو ضربه آزاد در اطراف محوطه جریمه رئال منجر شد اما هیچیک از آنها نتوانست به خطر ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد شود.

در ادامه بازی متعادل شد و البته این رئالی ها بودند که روی حملات سریع شان، صاحب دو موقعیت خطرناک شدند اما هر دو بار بی دقتی وینیسیوس، فرصت زدن گل دوم را از کهکشانی‌ها گرفت.

در دقیقه ۲۰، بارسا می‌توانست به گل تساوی برسد اما مالکوم در موقعیتی تک به تک، توپ را به دستان ناواس کوبید؛ هرچند داور هم به اشتباه این موقعیت را آفساید اعلام کرد.

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه ۲۷، بارسا در سمت چپ محوطه جریمه رئال صاحب یک ضربه آزاد شد و چیزی نمانده بود که پیکه با یک ضربه سر، دروازه را باز کند اما توپ بعد از برخورد به مدافع حریف، از بالای دروازه به بیرون رفت. چهار بعد، روی موقعیتی مشابه، دروازه تا آستانه باز شدن پیش رفت اما ضربه سر راکیتیچ به تیر دروازه برخورد کرد.

رئالی ها بلافاصه روی ضدحمله، روی دروازه بارسا خطرساز شدند اما پاس وینیسیوس از عرض محوطه جریمه عبور کرد و بنزما نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در دقیقه ۳۵، بارسا بار دیگر تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما شوت خطرناک لوئیس سوارز را ناواس با یک واکنش تماشایی به بیرون فرستاد. بازی هجومی دو تیم در دقایق پایانی هم ادامه داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند اما خیلی زود بازیکنان میزبان ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۵۳ به گل برسند اما ضربه کوتینیو که با پاس راکیتیچ صاحب موقعیت شده بود، از بالای دروازه به بیرون رفت.

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه ۵۷ این تیم به گل تساوی رسید. بعد از اینکه ناواس در موقعیت تک به تک، مانع از گلزنی آلبا شد، توپ برگشتی را سوارز زد که توسط واران برگشت داد. توپ سوم به مالکوم رسید و این بار ضربه دقیق او، به گوشه دروازه رئال رفت.

حملات بارسا بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۶۲، بار دیگر کوتینیو صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او را باز هم ناواس دفع کرد.

در دقیقه ۶۴ مسی به جای کوتینیو به میدان رفت و این باعث شد تا حملات بارسا شدت بیشتری بگیرد. ۵ دقیقه بعد، روی اشتباه کاسمیرو، مسی با یک توپ ربایی می‌توانست صاحب یک موقعیت خوب شود اما پشت محوطه جریمه رئال سرنگون شد. ضربه آزاد را خود ستاره آرژانتینی زد اما توپ به دیوار دفاعی برخورد کرد.

در دقایق پایانی بازی بار دیگر متعادل شد و رئالی ها هم که به دنبال زدن گل دوم بودند، پیش کشیدند. همین باعث شد تا چند موقعیت خوب روی دروازه‌ها ایجاد شود اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و این دیدار با همان تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس