کد خبر 935323
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
سردار نقدی نمایه - کراپ‌شده

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: اقتصاد کشور با مذاکره با آمریکا حل نمی‌شود و امروز تجربه کردیم که مذاکرات مشکلات ملت را حل نمی‌کند.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی امشب در همایش بصیرتی دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در مسجد شهدا رودسر اظهار کرد: ملت ایران به‌فرمان امام (ره) انقلاب کردند و به حکومت چند صدساله شاهنشاهی که با دیکتاتوری، اختناق و استبداد همراه بود پایان دادند.

وی با بیان اینکه حفظ پیروزی از کسب پیروزی سخت‌تر است افزود: عده‌ای افراد خاص در طول انقلاب از مسیر خارج‌شده سبب ایجاد فتنه‌هایی در کشور شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به غارت ثروت ایران در دوره قبل از انقلاب توسط بیگانگان و پهلوی تصریح کرد: نجات از حقارت و وابستگی، استقلال ملی، آزادی و مردم‌سالاری دینی از دستاوردهای مهم انقلاب در طول این ۴۰ سال است که برای مردم به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید:

سردار نقدی: قضاوت‌ها درباره کربلای ۴ مبنای علمی ندارد

نظر سردار نقدی درباره مدیریت دفاع مقدس

عاقبت نویسنده‌ای که با شبیه سردار نقدی عکس یادگاری داشت!

وی با اشاره به فرمایش امام (ره) که مردم ایران در عصر حاضر از مردم حجاز در عصر پیامبر و از مردم کوفه در عصر امیرالمؤمنین بالاتر هستند گفت: در طول این ۴۰ ملت ایران در همه شرایط سخت که دشمنان برای ما ایجاد کردند با استقامت از انقلاب پاسداری کردند و این قضاوت امام (ره) قضاوت درستی است.

نقدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هرروز در طول این ۴۰ سال به‌رغم همه تهاجم‌های فرهنگی به استقلال بیشتری رسیده و دستاوردهای خوبی حاصل‌شده است افزود: مردم ما از این دستاوردها خوب استفاده کردند و در حوزه‌های مختلف کشور توانسته به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کند و امروز با پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های علمی و فناوری، دفاعی، بهداشتی و عمرانی و زیرساختی حاصل‌شده قابل‌مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.

وی بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب را ولایت‌فقیه خواند و بیان کرد: اینکه بعضی‌ها می‌گویند چرا رهبری برای حل مشکلات اقتصادی کشور کاری نمی‌کند نقش ولایت‌فقیه در نظام اسلامی دخالت در امور اجرایی نیست بلکه راهنمایی و هدایت بوده و راه و مسیر را به مردم نشان می‌دهد و هر کس که از خط قرمزها عبور کند مقابلش می‌ایستد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب درجایی که رأی مردم بارأی ایشان متفاوت بود از رأی مردم حمایت کردند افزود: اگر امروز شاهد مشکلات مدیریتی هستیم به خود ما برمی‌گردد که در انتخاب‌ها دقت نکردیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور و دل‌خوش بودن بعضی از افراد به آن‌طرف مرزها و انجام مذاکرات بیان کرد: رهبر انقلاب سال‌ها پیش گفتند که به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نیستند و اقتصاد کشور با مذاکره با آمریکا حل نمی‌شود و امروز تجربه کردیم که مذاکرات مشکلات ملت را حل نمی‌کند.

نقدی بر لزوم اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات اقتصادی کشور تأکید و خاطرنشان کرد: تنها راه خروج کشور از مشکلات کنونی اتکا به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی است و می‌توان با نگاه به داخل و استفاده از ظرفیت‌ها و منابع انسانی می‌توان بر مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور فائق آمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نادرشورکی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    27 20
    جوم فدای رهبر از رهبر میخوام که وضع اقتصاد درست بشه مردم خیلی تو فشارن وارزو دارم از نزدیک رهبرم ببینم ارزومه
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    4 36
    منشاء مشکلات اقتصادی کشور اسرائیل می باشد،که به امریکا اجازه نمی دهد با ایران دوستی کند.
    • ایرانی DE ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
      10 4
      شما هنوز به دوستی گرگ و گوسفند اعتقاد داری؟
    • بصیرت IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
      6 3
      دوستی؟آمریکا؟شما واقعا دوستی شیطان بزرگ رو درک نمی کنید؟
  • مجیدزارعی IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    32 15
    جانم فدای رهبرم، ایشالله 22بهمن
  • امیران IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
    20 12
    با نگاهی بهسماجت دشمن در داخل وخارج میتوان به عمق فرمیشات رهبری پی برد
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
    24 20
    رای رهبری از اول هم معلوم بود برای آقای ریسی بود چون تنها ایشان درد مردم را می فهمید و مدیری انقلابی در بین کاندیداها بود ،نه فلانی و بهمان
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
    34 17
    خداوند مقام معظم رهبری را از تمام شرهای خارجی وداخلی حفظ نماید
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
    9 8
    دعای سید حسن نصرالله : « خدایا بقیه عمر من را بگیر و به این رهبر استثنایی (رهبرمعظم انقلاب) بیفزا»
  • علی IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
    13 8
    کجایید ببینید مرذم بیچاره چه جوری پشیمون شدن از رای به حسن فریدون !!!
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
    9 11
    خدایا به مردم بصیرت بده تا در انتخابات پیش رو درست انتخاب کنند تا این اوضاع بی سامان هر چه زودتر درست بشه
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
    2 13
    رهبری در میثاق ملی از اقتدار بالایی برخوردار و اساسا همه امور کشور به ایشان ختم می شود لذا شرایط امروز کشور ایجاب می نماید با احکام حکومتی تکلیف را یکسره نموده مردم و کشور را نجات دهند..
  • بهنام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
    11 8
    دوستت دارم رهبر فرزانه و مقتدر و باصلابت ایران عزیز حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی و همچنین سید عزیز و بزرگوار و با طمانینه حضرت سید حسن نصراله حفظ الله
  • صادق IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
    0 5
    حزب فقط حزب علی رهبر سید علی
  • فدایی رهبر IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
    0 0
    رهبر عزیزم ، فداتون بشم من ... ان شاءالله ۲۲ بهمن با حضورمون یه مشت تاریخی به دهان آمریکا ميزنيم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس