کد خبر 934906
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۴
پرسپولیس

در پی حاشیه‌های اخیر، بازیکنان پرسپولیس خواستار شفاف‌سازی مدیرعامل سابق این باشگاه درباره دریافتی مالی و مطالبات آنها شدند.

به گزارش مشرق، اظهارات محمد تقوی مربی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی در یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای و مطالبی که وی در صفحه شخصی خودش نوشته باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس نسبت به این صحبت‌ها واکنش نشان دهند. برخی از بازیکنان پرسپولیس که از این اظهارات ناراحت هستند واکنش‌هایی به این صحبت‌ها داشته‌اند و احتمالاً فردا و بعد از بازی با پدیده جواب تقوی را خواهند داد.

از طرف دیگر در چند وقت اخیر حاشیه‌هایی برای بازیکنان پرسپولیس ساخته شده و صحبت از کمک‌های ویژه و خاص به این باشگاه شده است که این موضوع باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس متفق‌القول خواستار این باشند تا حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در این باره شفاف‌سازی کند.

بازیکنان پرسپولیس خواستار این هستند گرشاسبی درباره مبالغی که سرخ‌پوشان در نیم‌فصل اول گرفتند و همچنین سایر موارد افشاگری کرده و پاسخی به این شایعاتی که برای سرخ‌پوشان ساخته شده است بدهد. این در حالی است که بازیکنان پرسپولیس در نیم‌فصل اول دریافتی بسیار کمی نسبت به سایر تیم‌ها داشتند و حتی آنها نتوانسته بودند مطالبات گذشته خودشان را دریافت کنند.

در چند وقت اخیر حاشیه‌هایی برای بازیکنان پرسپولیس به وجود آمده بود اما این مسائل باعث اتحاد بیشتر بازیکنان پرسپولیس شد و آنها اجازه ندادند این تیم ضربه بخورد. پرسپولیسی‌ها با پنجره بسته موفق شدند راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شوند و حالا برای جلوگیری از حاشیه‌های بیشتر خواستار پاسخگویی گرشاسبی شده‌اند و باید دید که مدیرعامل سابق پرسپولیس وارد این موضوع می‌شود یا نه؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس