رئال

باشگاه رئال مادرید از برنامه بازی‌های لالیگا که باعث شده است بارسلونا پیش از دیدارهای رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری استراحت بیش‌تری کند به شدت ناراحت است.

به گزارش مشرق، رئال مادرید از برنامه لالیگا در هفته‌های آینده ناراضی است، به خصوص در رابطه با دیدار با بارسلونا در مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری. تیم کاتالانی دو روز بیش‌تر از رئال مادرید در دو بازی رفت و برگشت استراحت خواهد کرد.

در آخرین هفته بارسلونا شنبه دوم فوریه ساعت ۲۱ در نوکمپ به مصاف والنسیا رفت که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. از طرفی رئال مادرید یک‌شنبه در سانتیاگو برنابئو ساعت ۲۳:۱۵ برابر آلاوس قرار گرفت یعنی ۲۶ ساعت و ۱۵ دقیقه دیرتر از حریف قدیمی‌اش. بارسا با این امتیاز بازی رفت را ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

رئال مادرید در کوپا دل ری حریف بارسلونا شد

سانتیاگو سولاری پس از دیدار برابر آلاوس گفت: برنامه بازی‌ها را ما تنظیم نکردیم و به همین خاطر نمی‌توانیم به آن فکر کنیم. باید به این فکر کنیم که به بهترین شکل ممکن خود را آماده کنیم.

در بازی برگشت نیز چنین شرایطی حکم‌فرما است. بارسلونا شنبه بیست سوم فوریه ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه در نرویون بازی می‌کند. از طرفی مادرید یک‌شنبه ساعت ۲۳:۱۵ در خانه لوانته بازی خواهد کرد. یعنی تیم کاتالانی در مجموع ۲۸ ساعت و نیم بیش‌تر از سفیدپوشان استراحت می‌کند. این شرایط مادریدی‌ها را عصبانی کرده است. آن‌ها خواهان این هستند که برنامه هفته بیست و چهارم لالیگا برای بازی برگشت کوپا تغییر کند و برابری وجود داشته باشد.

دیدار برگشت نیمه نهایی بیست و هفتم فوریه ساعت ۲۳:۳۰ در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس