امیر حاتمی نمایه

امیر حاتمی با بیان اینکه مردم توقع دارند در کنار تأمین امنیت، بتوانیم با استفاده از نیروهای مسلح به کمک آنها بشتابیم، گفت: ان‌شاءالله که بتوانیم در وزارت دفاع از تولیدات و ظرفیت‌های داخلی بهره ببریم.

به گزارش مشرق، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز پس از بازدید محل برگزاری رزمایش بهداری رزم نیروهای مسلح ضمن تبریک دهه فجر، گفت: نکات دیدنی بسیاری در این رزمایش وجود داشت. بسیار خوشحالم که فرصتی پیش آمد تا بتوانم با برادرانم در نیروی زمینی سپاه دیدار کنم.

وی افزود: نکته بارزی که جلب توجه می‌کند، ابتکار برادران عزیز است که این نکته را به چشم متواتر می‌سازد که ذهن‌های خلاقی پشت این حرکت وجود دارد. از این جهت که همه این مجموعه در داخل کشور و نیروی زمینی سپاه ساخته شده است، بسیار باعث خرسندی است.

بیشتر بخوانیم:

۷۵۱ سبد محصول دفاع در دست تولید است

حاتمی همچنین افزود: همانطور که مستحضرید نیروهای مسلح با مأموریت‌های متفاوتی مواجه است که این مأموریت‌ها در زمان جنگ یا صلح تفاوت چندانی نمی‌کند. در زمان صلح علاوه بر رزمایش‌ها و آمادگی‌هایی که صورت می‌گیرد از آنجایی که کشور ما حادثه خیز است و با مسائل مختلف مواجه است. مردم به حق توقع دارند که نیروهای مسلح بتوانند در اولین فرصت در محل حضور یابند و به کمک آنها بروند. ما در حادثه تلخ کرمانشاه در کنار مردم بودیم و در ۴۸ ساعت اول به کمک مردم شتافتیم.

وی همچنین افزود: امروز توسعه داخلی کشور و به خصوص نقاط محروم مثل سیستان و بلوچستان، هرمزگان و… از اهمیت بالایی برخوردار است. مردم توقع دارند در کنار امنیتی که برایشان ایجاد می‌کنیم، بتوانیم با استفاده از نیروهای مسلح به کمک آنها بشتابیم. به جد با توجه به دیده‌های بنده این مهم قابل انجام است. انشاالله که بتوانیم در وزارت دفاع از تولیدات داخل و ظرفیت‌های داخل کشور بهره برده و به توسعه آنها کمک کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
    1 1
    بودجه دفاعیتون هم تامین میشه اگه مثلن خودرو غیرنظامی بفروشید.
  • IR ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
    0 0
    انشاالله که واردمقوله خودروسازی وسایرپروژه های اقتصادی بنفع مردم شوید!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس