امیر حاتمی

وزیر دفاع از پیش‌بینی برنامه بلند مدت و راهکارهای موثر برای حل دائمی مشکلات صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از خانه ملت، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز (شنبه، ۱۹ مهرماه) در حاشیه نشست هیات رئیسه مجلس با دستگاه‌های مربوطه برای بررسی وضعیت صندوق‌های بازنشستگی، گفت: در این نشست موضوع صندوق های بازنشستگی از جمله نیروهای مسلح مطرح شد که بسیار حائز اهمیت بود.

بیشتر بخوانید:

وزیر دفاع: دستاوردهایی خواهیم داشت که باعث بهت دشمن است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: در صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح به دلیل شرایط خاص، یعنی مسائل مرتبط با دوران دفاع مقدس و نوع کار نیروهای مسلح که با سختی و خطر مواجه است، مشکلات حادتر است و ما در طول ۱۵ سال گذشته با مشکلات قابل توجهی مواجه بودیم و این مشکلات مورد توجه دولت و وزارت دفاع  قرار گرفته و در تلاش هستیم گام به گام مشکلات و مسائل را حل کنیم.

وی ادامه داد: در صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح از یک سو با تعهد پرداخت حقوق بازنشستگی بازنشستگان نیروهای مسلح و از سویی با مسائل مربوط به خدمات رفاهی آنها مواجه هستیم که با کمک مجلس و دولت گام های موثری برای رفع آنها برداشته‌ایم.

حاتمی یادآور شد: برای حل دائمی مشکلات صندوق بازنشستگی نیروهای مسلح برنامه بلندمدت و راهکارهای مؤثری را پیش بینی کرده‌ایم که امیدواریم با برگزاری جلسات متعدد و همت مجلس بتوان پایه آن را در قانون بودجه سال ۹۹ پیش‌بینی کنیم و به مجموعه تمهیدات اتخاذ شده برای حل مشکلات صندوق شتاب بیشتری ببخشیم.

موضوع صندوق های بازنشستگی مهم و قابل توجه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه موضوع صندوق های بازنشستگی مهم و قابل توجه است و حل مشکلات اهتمام و همت ملی را می طلبد، گفت: برگزاری نشست امروز بیانگر این بود که دولت و مجلس پای کار آمده اند و برنامه دقیق تری را تنظیم خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس