قطر

در یکی، دو روز اخیر خبری درمورد پاداش‌های کلان امیر قطر به ملی‌پوشان این تیم در فضای مجازی منتشر شد که به‌شدت بین علاقه‌مندان فوتبال دست‌به‌دست شد.

به گزارش مشرق، در یکی، دو روز اخیر خبری در فضای مجازی منتشر شد که به‌شدت بین علاقه‌مندان فوتبال دست‌به‌دست شد و حتی تحلیل‌های فراوانی نیز روی آن نوشته شد؛ خبری درمورد پاداش‌های کلان امیر قطر به ملی‌پوشان این تیم به خاطر کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا.

اصل خبر این بود: «تیم ملی قطر موفق شد با نتیجه ۳- یک ژاپن را در فینال جام ملت‌ها شکست دهد تا برای اولین‌بار قهرمان آسیا شود. شاگردان سانچز عملکرد فوق‌العاده‌ای در امارات داشتند و تنها با یک گل خورده به مقام قهرمانی رسیدند. پس از این افتخار، شیخ تمیم‌بن‌حمد، امیر قطر به بازیکنان تیم ملی کشورش پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا جوایزی اهدا کرد که به این شرح است: یک دستگاه واحد مسکونی در لندن، یک دستگاه لکسوس مدل ۲۰۱۹، ۱۰ میلیون ریال قطری (حدود ۱۲ میلیارد تومان)، حقوق ماهیانه تا ابد و صرف ناهار در روز جمعه در دیوان امیری به همراه امیر قطر.»

بیشتر بخوانید:

قهرمانی قطر یک تقلب و فساد بزرگ بود! +عکس

برای صحت و سقم این خبر سراغ برخی مراجع مستند رفتیم. ابتدا با مشاور ایرانی قطری‌ها صحبت کردیم که اعلام کرد فعلاً خبری درباره پاداش به بازیکنان اعلام نشده و قطری‌ها سرمست از کسب این موفقیت بزرگ هستند و فعلاً کسی به پاداش فکر نمی‌کند!

پس از آن سراغ مدیر رسانه‌ای تیم ملی قطر هم رفتیم که او نیز این خبر را تکذیب کرد. علی حسن‌علی‌صلاه، مدیر رسانه‌ای تیم ملی قطر در گفت‌وگو با خبرنگار «فرهیختگان» این خبر را بی‌پایه و اساس خواند و تاکید کرد که از خواندن این خبر شگفت‌زده شده است.

او همچنین تاکید کرد که فهرست هیچ پاداشی برای بازیکنان انتشار نیافته و درصورت تخصیص هر پاداشی خبر آن به صورت رسمی رسانه‌ای خواهد شد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس