کد خبر 934098
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳
آیندا پاتوسی

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: تا این لحظه تائیدیه کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال و مرکز پزشکی ایفمارک برای ثبت قرارداد پاتوسی در سازمان لیگ به دست ما نرسیده است.

به گزارش مشرق، فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر در خصوص اینکه آیا پاتوسی بازیکن استقلال می‌تواند طبق قانون قراردادش را در سازمان لیگ به ثبت برساند یا خیر گفت: همانطور که می‌دانید شب گذشته آخرین شب نقل و انتقالات بود و ما تا پاسی از شب در سازمان لیگ برای پیگیری امور ثبت قرارداد بازیکنان حضور داشتیم. قرارداد بازیکن نامبرده به رویت ما رسیده است اما رویت ملاک عمل و تصمیم گیری برای سازمان لیگ نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ادعای باشگاه استقلال درست است یا آیین نامه؟

وی افزود: برای سازمان لیگ ۲ مساله مهم است، نه تنها در مورد پاتوسی بلکه در مورد همه بازیکنان خارجی شرایط به همین شکل است که روابط بین الملل فدراسیون فوتبال شرایط حضور این بازیکن را تائید کند که آیا وی شامل بندهای قانونی حضور در لیگ ایران می‌شود یا خیر.

محموزاده افزود: برای ثبت قرارداد بازیکنان در سازمان لیگ تائیدیه ایفمارک و تست‌های پزشکی نیز دومین مساله است که تا این لحظه هم فدراسیون فوتبال و هم ایفمارک تا این لحظه تائیده ثبت قرارداد این بازیکن را برای سازمان لیگ ارسال نکرده اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس