کد خبر 933718
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
حسن زمانی

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: میرشاد ماجدی را به عنوان یک استقلالی می‌شناسم و می‌دانم او روی این تیم تعصب دارد اما من هم به او توصیه می‌کنم تحت فشار وزیر ورزش و جوانان مصاحبه نکند.

به گزارش مشرق، میرشاد ماجدی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال صبح امروز در اظهار نظری مدعی شد: توصیه من به زمانی این است که در مقطعی تشخیص داده می‌شود وجود فرد مورد نظر نیازی نیست و یا هر تصمیم دیگری که گرفته می‌شود نمی‌توان اصرار کرد و یا با هر زبانی به ماندن تاکید داشت. با این حاشیه‌ها فقط تمرکز مدیرعامل و کادر فنی تیم ملی بهم می‌خورد و اگر کسی که واقعاً استقلال را دوست دارد در هر شرایطی این تیم را به حاشیه نمی‌کشاند.

زمانی در واکنش به این اظهار نظر ماجدی گفت: میرشاد ماجدی را به عنوان یک استقلالی می‌شناسم و می‌دانم او روی این تیم تعصب دارد اما من هم به او توصیه می‌کنم تحت فشار وزیر ورزش و جوانان مصاحبه نکند. میرشاد ماجدی جوان است و آینده روشنی دارد اما همه می‌دانند او الان برای خوشایند وزیر چنین حرف‌هایی را زده است. اتفاقاً باید بگویم ماجدی بهتر است طرف هواداران استقلال را بگیرد و پشت آنها باشد نه به خاطر پست و مقام که ماندنی نیست از وزیر حمایت کند. قرار نیست اگر کسی به تخلف‌ها اشاره کرد اعضای جدید هیات مدیره در حمایت از وزیر نسبت به آن افراد موضع بگیرند.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر حرف از تخلف می‌زنم مدرک و سند دارم و بی دلیل چیزی نمی‌گویم. ابلاغیه وزیر ورزش در تاریخ ۹۶/۶/۴ با شماره نامه ۱۰۰/۶۷۶/ص/۹۶ را در اختیار دارم و این ابلاغیه به مدت ۲ سال اعتبار دارد. همانطور که پیش از این گفتم انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال تخلف صد در صد است. همانطور که گفتم تا زمانی که سلطانی فر باشد سر سوزنی به بحث ورزش ورود نمی‌کنم و این صحبت‌ها دلیل این نیست که می‌خواهم بمانم. اتفاقاً به خاطر همین بود که استعفایم را به رئیس مجمع دادم. صحبت من تخلف آقایان است که باید به آن ورود شود.

بیشتر بخوانید:

مدیران استقلال بدون اجازه وزیر آب هم نمی‌خورند!

عضو پیشین هیات مدیره استقلال تاکید کرد: اساسنامه باشگاه استقلال طبق ماده ۲۸ می‌گوید: در صورتی که بنا به هر دلیلی اعضای هیات مدیره باشگاه به حد نصاب نرسیده باشد و عضو علی البدل تعین نشده باشد اعضای هیات مدیره یعنی من و امیر حسین فتحی حداکثر ظرف یک ماه باید مجمع را دعوت کرده تا تکلیف بقیه اعضا مشخص شود در حالی که اصلاً چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی افزود: همچنین برای انتخاب اعضای هیات مدیره جدید طبق ماده ۲۰ اساسنامه باید از طریق درج آگهی در روزنامه‌های کثیر الانتشار و یا روزنامه اینترنتی خود باشگاه (یا سایت باشگاه) از صاحبان اصلی دعوت و تاریخ و دستور مجمع مشخص شود. باز هم این اتفاق نیفتاده است و به همین دلیل است که می‌گویم تخلف صورت گرفته است.

زمانی در ادامه گفت و گوی خود تصریح کرد: هر تصمیمی که در این راستا گرفته شده خلاف قانون بوده و دوستان جدید هیات مدیره حق ورود به باشگاه را ندارند چون این موضوع طبق قانون تصرف غیرقانونی در اموال باشگاه محسوب می‌شود.ما نباید قانون شکنی کنیم.امروز از چاله بازنشستگان خارج شویم و در چاه دوشغله‌ها بیفتیم. من بعد از تصویب دوشغله‌ها، در مجلس شورای اسلامی مشاور بودم و این موضوع منافاتی با حضور در هیات مدیره نداشت اما بعداً دیدم افراد دوشغله عضو هیات مدیره شدند.امروز آقای سلطانی فر و صالحی امیری که معتقدند فدراسیون فوتبال دولتی است چرا ماجدی و سعادتمند را همزمان با سمتهای دولتی شان در هیات مدیره منصوب کرده اند ؟! این خلاف قانون اساسی است. آیا یک عضو فدراسیون در هر کمیته‌ای می‌تواند عضو یک باشگاه باشد؟ مگر ما به AFC نگفته ایم که استقلال را طبق قانون تجارت اداره می‌کنیم پس چرا دو عضو دولتی در آن منصوب می‌کنیم؟

عضو پیشین هیات مدیره استقلال درباره اینکه مدعی شده بود وزیر در همه امروز ۲ باشگاه دخالت می‌کرد گفت: درباره دخالت وزیر فقط باید یک مورد را بگویم که طبق گفته افتخاری، در جلسه ٣ نفره بین سلطانی‌فر، گرشاسبی و افتخاری مقرر شد بازی سوپرجام برگزار نشود اما بعداً دیدیم رای به باخت استقلال دادند! یا یکی از معاونین باشگاه با نظر افتخاری و هیات مدیره مصاحبه کرد و از حق استقلال مقابل پرسپولیس دفاع کرد که فوری سلطانی فر تماس گرفت و با تندی خواست مصاحبه از روی سایت برداشته شود و دیگر مطلبی علیه پرسپولیس گفته نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
    7 0
    اصلا نیازی به افشاگری نبود. همه استقلالیها میدونستند که وزیر پرسپولیس و جوانان داره استقلال رو نابود میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس