کد خبر 933304
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
خودروساز

تعزیرات از جریمه ۲۶ میلیارد تومانی یک­­ شرکت خودرو ساز داخلی به جرم گرانفروشی خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدعلی اسفنانی گفت: این پرونده در یکی از شعب تعزیرات پس از شکایت شاکیان بررسی و به صدور حکم جریمه 26 میلیارد تومانی منجر شد که پس از اعتراض به این حکم در شعبه تجدید نظر مجدد بررسی و این رأی قطعی شد.

وی گفت: این حکم هم اکنون در مرحله اجراست و امیدواریم با اجرای این احکام بتوانیم اثر بخشی قوانین را درباره رعایت حقوق مصرف کنندگان شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید:

خبری از پرداخت غرامت پژو و رنو به ایران نیست

افزایش ۷۰ درصدی قیمت قطعات خودرو

وی درباره اقدامات سازمان تعزیرات در بحث نظارت بر نحوه توزیع گوشت تنظیم بازار افزود: با توجه به ورود قوه قضاییه و دادستانی در بحث توزیع گوشت و قیمت آن و جلوگیری از گرانفروشی، همکاری نزدیکی میان تعزیرات، دادستان تهران، نیروی انتظامی و سازمان های صنعت، معدن و تجارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صورت گرفت است و ما هم در تعزیرات علاوه بر واحدهای گشتی که پیش از این داشتیم 10 واحد گشت به مجموعه گشت ها اضافه کردیم که 5 واحد صبح ها و 5 واحد در نوبت عصر است.

اسفنانی گفت: در این گشت ها معاونان دادستان های تهران هم وجود دارند و بر نظارت هرچه بیشتر در عدالت  توزیع گوشت نظارت می شود و خوشبختانه­ وضع بازار قابل کنترل است و کمبودی وجود ندارد اما در نحوه توزیع دچار مشکل هستیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران­ افزود: امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته شاهد تفاوت معنادار قیمت­ گوشت وارداتی و داخلی نباشیم و با واقعی شدن قیمت ها دیگر مردم مجبور نباشند در صف های طولانی بایستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس