قالیباف نمایه

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ۸۰درصد مشکلات اقتصادی کشور ریشه دولتی دارد، تأکیدکرد: کلید حل مشکلات مردم و جلب مشارکت‌های مردمی است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف غروب چهارشنبه در یادواره ۲۰ شهید منتسب به هیات رزمندگان اسلام بندرانزلی که در مصلای این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: در دوران دفاع مقدس شاهد مشارکت اقشار مختلف مردم بودیم امروز نیز برای حل مشکلات باید همه وارد صحنه شوند.

وی با بیان اینکه عدم جلب مشارکت‌های مردمی و نپرداختن هزینه سبب می شود برای حل مشکلات نگاهمان به بیرون از مرزهای کشور باشد، افزود: مسئولان باید برای حل مشکلات به توان داخلی و مردم تکیه کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه ریشه مشکلات اقتصادی امروز کشور را ضعف مدیریت و ناکارآمدی درتصمیم‌گیری، انفعال، سستی و بی‌رمقی و بی‌انگیزگی در کار دانست و گفت: اگر بر مدار مردم حرکت و تلاش کنیم قطعاً موفق به حل مشکلات می شویم. به رغم وجود تحریم‌ها توان حل مشکلات و اداره کشور را داریم.

بیشتر بخوانید:

مبارزه با آمریکا با سه کلمه انجام می شود کار، کار، کار/ با FATF می‌خواهند ما را کنترل کنند

حضور قالیباف در یک چایخانه +فیلم

عکس / سفر قالیباف به گیلان

وی با تأکید برلزوم بهره‌گیری از تجربیات گذشته برای امور امروز کشور، تصریح‌کرد: در صورت بهره‌گیری از تجربیات گذشته می توانیم فشارهای اقتصادی و مشکلات اشتغال را حل کنیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مشکلات اقتصادی در کشور دولتی است، افزود: کلید حل مشکلات کشور تکیه به توان داخلی و مشارکت مردمی همانند دوران دفاع مقدس است.

قالیباف با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس تجربه روحیه جهاد و در صحنه بودن مردم رمز موفقیت بود، گفت: در اداره جنگ مسئولیت‌ها و پست‌ها براساس لیاقت و شایستگی به افراد داده شده نه ارتباطات چیزی که متاسفانه امروز نبود آن سبب نارضایتی جوانان شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ۴درصدی‌ها در کشور فرصت‌ها را از سایر مردم گرفته است، ادامه داد: مبارزه با ۴درصدی ها هزینه ندارد چرا که آنها پول و رسانه دارند و به دنبال متلاشی کردن ذهن مردم هستند و به همه رسانه‌های غربی هم هزینه می‌دهند.

قالیباف با بیان اینکه تداوم انقلاب تنها با مجاهدت و تلاش خالصانه امکان پذیر است، افزود: امروز برای تداوم انقلاب مانند دوران دفاع مقدس باید به مردم تکیه کرد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ انقلاب اسلامی به ما آموخته که تلاش، موفقیت و مجاهدت و حضور مردم در عرصه دفاع مقدس رمز پیروزی بوده است، افزود: برای موفقیت در همه عرصه‌ها اگر بخواهیم درسی از دفاع مقدس و شهدای بگیریم این بوده که مردم حرف اول و آخر را در دفاع مقدس زدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
    12 5
    کجایی ژنرال ...پدر مردم در اومد...
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
    5 20
    ریشه مشکلات کشور امثال قالیباف هستند.
    • احمد IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
      3 5
      سکوت کن لدفن!
    • RO ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
      0 0
      ریشه مشکلات ما افرادی مثل روحانی و دارو دستش هسنتد واین افساد طلبهای دروغگو که خرابکاری و بی عرضیگیشون رو گردن دیگران می اندازند نفهم بفهم و توکله سبکت بسپار
  • محتبی IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
    7 4
    اگر ایشان معاون اول رئیس جمهور بود بسیاری از مشکلات مردم به وجود نمی آمد.
  • AE ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    9 2
    وقتی حکومت دولت در دست اسهال طلبان شود آمار مشکلات بیش از ۸۰ درصدم امکان رسیدنش است....
  • IR ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    6 2
    درست میگه
  • محمد IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    6 2
    ایران در دوران دفاع مقدی تونست تو جنگ نظامی و اقتصادی پیروز بشه چون انقلابیون و مردم ایران بنی صدر منفعل و غرب زده رو کنار گذاشتن. امروز هم انقلابیون و مردم ایران باید برای پیروزی از این دولت منفعل و غرب زده عبور کنن تا همانند دوران دفاع مقدس پیروز بشیم
  • GB ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    8 1
    دولتی که میگه اختیار نداره دروغ میگه . ۸۰ درصد پول و امور کشور دست دولته . نفت و خارجه و خزانه داری و بودجه همه ارگانها و قوای سه گانه و صنایع و خودروسازی و تامین اجتماعی و شستا و هزاران شرکت و اقتصاد و دارایی و معادن و نیرو و انرژی اتمی
  • GB ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    8 1
    دولتی که اولش به زمین زمان میزنه رای بیاره وقتی که خراب میکنه میگه اختیار نداریم . معلومه یه جاییش میلنگه/ نامه تمام
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    4 3
    شعار تا کی؟ آمار تا کی؟ درصد و دهک اعلام کردن تا کی؟ خودتون خسته نشدید؟
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    1 3
    تا اونجایی که تحقیقات بنده نشون می ده سطح مشارکت مردم از 98%در ابتدای انقلاب، به 50% در سال 64 و 68 رسیده بود.
  • مهدی فکوری IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
    2 1
    اینا از جون ما و خودشون چی میخوان؟ چرا خیال میکنن که فقط اینا باید باشن ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس