کد خبر 933183
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

خرید بلیط هواپیما و سفر با آن در دهه های اخیر با استقبال عموم مردم روبه رو شده و رشد به سزایی داشته است. سرعت بالاتر هواپیما در مواردی که سفر تجاری و کاری اتفاق می افتد از مواردیست که می توان گفت خرید بلیط هواپیما را افزایش داده است. شرکت های هواپیمایی مختلفی و با قیمت های متفاوتی، بلیط هواپیما ارائه می دهند. علاوه بر سرعت بیشتر سفر با هواپیما قیمت های مناسبی که اغلب به وسیله بلیط چارتر و در زمان های کاهش سفر اتفاق می افتد نیز باعث جذب بیشتر مسافران به خرید بلیط هواپیما و سفر با هواپیما شده است. در میان مسیرهای پروازی، تردد مسافران در بعضی از مسیرها بیشتر است از این رو بسیاری از چارتر کننده ها اقدام به چارتر کردن هواپیما در این مسیرها کرده اند.  در ادامه مقاله به بررسی چند مقصد پروازی پرتردد می پردازیم.

 

بلیط هواپیما کیش

جزیره زیبای کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگریست که سالانه پذیرای مسافران زیادی از سرتاسر ایران است. بلیط هواپیما کیش از جمله بلیط هایی است که در تمامی روزهای سال توسط ایرلاین ها ارایه می شود. اما اینکه بتوان بلیط هواپیما کیش را با قیمتی ارزانتر از قیمت روز خریداری کرد جذابیت سفر به این جزیره زیبا را دوچندان می کند! دیدن از مراکز تفریحی همچون بوستان آهوان کیش، مراکز خرید مدرن، کشتی یونانی، اسکله های تفریحی، خانه بومیان کیش، جزیره هندورابی و صدها جاذبه فوق العاده این جزیره باعث افزایش اشتیاق برای گذراندن تعطیلات و خرید بلیط هواپیما کیش می باشد. با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهر و قرارگیری آن در جنوب کشور و آب و هوای گرم آن ماه های خنک سال گزینه بهتری برای سفر به آن می باشد. در نوروز که هنوز هوای کیش گرمای طاقت فرسایی ندارد و در اواخر شهریور که هوا رو به خنکی می رود جزیره کیش میزبان بسیاری از گردشگران می باشد. در سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی با انتخاب مقصد کیش از هر مبدا می توانید ارزانترین نرخ روز را تهیه کنید.

بلیط هواپیما شیراز

شیراز که هوای اردیبهشتش همه را هوایی می کند یکی دیگر از مقاصدیست که روزانه مسافران زیادی، با خرید بلیط هواپیما شیراز به آن سفر می کنند. عطر بهارنارنج در کنار جاذبه های بینظیری مانند تخت جمشید، مقبره کوروش، نقش رستم و صدها جاذبه دیگر یکی از بی نظیرترین سفرها را برای مسافران این شهر رغم می زند. علاوه بر گردشگرانی که به قصد لذت بردن از مناظر و اماکن زیبای شیراز به آن سفر می کنند این شهر مقصدی پرطرفدار برای گردشگری سلامت هم محسوب می شود و متخصصان و مراکز پزشکی مجهزی را در خود جای داده است. بلیط هواپیما شیراز از جمله پرفروش ترین بلیط های هواپیماست که روزانه به وسیله سایت های گردشگری و آژانس های هواپیمایی مختلف به فروش می رسد.

 

بلیط هواپیما مشهد

بلیط هواپیما مشهد یکی از پرفروش ترین بلیط هاست و روزانه مسافران زیادی به قصد سفر به مشهد بلیط هواپیما مشهد را خریداری می کنند. مشهد علاوه بر اینکه مقصد بسیاری از زائران است، یک کلان شهر محسوب می شود که بسیاری از مشاغل را در خود جای داده است و افراد برای تسریع در انجام مقاصد کاری و تجاری خود خرید بلیط هواپیما مشهد را نسبت به تهیه بلیط سایر وسایل نقلیه ترجیح میدهند.از این رو شرکت های چارتر کننده علاقه زیادی به چارتر صندلی های هواپیما در مسیرهای منتهی به مشهد نشان می دهند و در این مسیر عموما بلیط هواپیما چارتر برای مسافران ارایه می شود. هرچند که بلیط هواپیما چارتر به ارزان قیمتی در بین مسافران شهرت دارند و با نزدیکی به ساعت پرواز و خالی ماندن صندلی های هواپیما قیمت آنها کاهش میابد اما در ماه های پیک سفر با افزایش تقاضا نه تنها قیمت آنها کاهش پیدا نمیکند بلکه با قیمت بالاتری نسبت به سایر فصول ارایه می شود. در سایت سفرمی می توانید ارزانترین نرخ بلیط هواپیما تهران مشهد را خریداری کنید.

بلیط هواپیما اصفهان

بدون شک اصفهان انتخاب بسیاری از گردشگران برای سفر است. این شهر با زیبایی های بی نظیری که دارد بارها و بارها هر گردشگری را به سمت خود می کشاند. اصفهان علاوه بر گردشگران، روزانه پذیرای مسافرانی است که به دلیل مقاصد کاری و تجاری روانه این شهر می شوند. یکی از پرترددترین مسیرهای پروازی به مقصد اصفهان است. روزانه مسافران زیادی بلیط هواپیما اصفهان را خریداری کرده و به این شهر سفر می کنند. هزینه خرید بلیط هواپیما اصفهان در ماه های مختلف سال متفاوت است. در ماه های پیک سفر قیمت بلیط هواپیما اصفهان افزایش میابد، به همین دلیل انتظار کاهش قیمت بلیط چارتر را با نزدیک شدن به زمان پرواز را نداشته باشید. اما مسافران در ماه هایی که از حجم سفر کاسته می شود، می توانند بلیط هواپیما اصفهان را با قیمت مناسب تری خریداری کنند. سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی گارانتی ارزانترین نرخ بلیط هواپیما در مسیرهای مختلف پروازی را کرده است. برای رزرو بلیط هواپیما اصفهان می توانید قبل از خرید قیمت سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی را با سایر سایت های آنلاین مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید کنید.

 

برای خرید بلیط هواپیما به مقاصد مختلف داخلی و یا خارجی می توانید به سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه کنید. در این سایت نه تنها از خریدی ارزان و گارانتی پایین ترین نرخ بلیط هواپیما اطمینان خواهید داشت بلکه از پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته نیز برخوردار خواهید بود. تنها کافیست مبدا و مقصد خود به همراه زمان سفر را تعیین کنید تا لیستی از پروازها برای شما به نمایش درآورده شود.

 

 این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس