کد خبر 932963
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
گشت مشترک تعزیرات و دادستانی در بازار گوشت و مرغ

نماینده مردم مشهد در مجلس دلایل افزایش قیمت گوشت را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش قیمت گوشت به بیش از ۱۰۰ هزار تومان در هر کیلو، گفت: بی‌تدبیری دولت باعث شد که قیمت گوشت به شکل سرسام‌آوری افزایش یابد.

وی با بیان اینکه دو سوم گوشت مورد نیاز کشور در داخل تولید می‌شود، افزود: پیش از این هشدار داده بودیم که اگر مدیریتی در این زمینه نشود، با توجه به تغییر قیمت ارز بخشی از این تولیدات به صورت دام زنده و یا کشتار از کشور خارج می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آب خوردن نتیجه برجام هست؛ گوشت 100 هزار تومانی نیست؟!

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: علی‌رغم این تذکر، دولت به این مسئله توجه نکرد و مجوز صادرات را تأیید کرد و بخش قابل توجهی از تولیدات گوشت داخلی به خارج از کشور صادر شد. همین باعث افزایش قیمت گوشت در کشور شده است.

حجت‌الاسلام پژمانفر گفت: دولت چندین میلیارد دلار برای یارانه کالاهای اساسی پرداخت می‌کند اما به دلیل ناتوانی در توزیع و تنظیم بازار، شاهد افزایش قیمت این کالاها و تشکیل صف‌های طولانی خرید گوشت هستیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس با بیان اینکه عدم نظارت بر حُسن اجرای امور و ناتوانی در تنظیم بازار که از وظایف دولت است نیز از جمله دلایل افزایش قیمت گوشت است، تأکید کرد: افزایش سرسام‌آور قیمت گوشت، اقشار ضعیف و دهک‌های پایین جامعه را دچار مشکل کرده و باعث حذف این محصول دامی از سفره مردم شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
    7 0
    تمام این امور و ترفند های این چنینی توطئه کثیفی است از سوی برخی جریانهای مرموز و بعضا شناخته شده داخلی و حتی در دولت برای برای فشار به نظام و رهبری برای پذیرفتن شرایط غربی ها
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
    5 0
    پس شما نماینده ها چکار می کنید
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
      1 0
      اگرباطرحی3فوریتی چندقانون بازدارنده وقاطع وسنگین، تصویب وبه تعزیرات ابلاغ بشه سریعا بساط گرانفروشی واحتکارجمع میشه!ولی بخاری ازمجلس که بایددرراس امورباشدبلندنمیشود!!!@

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس