خبر ویژه

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان تصریح کرد حتی این طیف نیز حرف‌های (رادیکال) روحانی را جدی نمی‌گیرند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» درویژه‌های خود نوشت:

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با آرمان اظهار داشت: امیدوارم تحولی در فکر و رفتار آقای روحانی صورت بگیرد. اما اگر برگردیم به ۵ سال و نیم گذشته، خواهیم دید که تقریباً اکثر کارشناسان و متخصصان حوزه برنامه‌ریزی و اقتصاد، نسبت به انتصاب آقای نوبخت به ریاست سازمان برنامه و بودجه به روحانی انتقاد داشتند؛ از مسعود نیلی تا دیگران. اما این جمله آقای روحانی معروف شد و واقعیت هم چنین است که ایشان گفتند «نوبخت یعنی من و هرچه بگوید عمل خواهم کرد»، همین نکته در حلقه اول دور روحانی؛ آقایان واعظی، آشنا، نهاوندیان و احتمالاً حسین فریدون خوب می‌دانند که آقای روحانی چه چارچوب‌های مشاوره‌ای را می‌پذیرد و عمل می‌کند و روحانی هم مایل است با این حلقه کار کند زیرا آنطور که او می‌خواهد مشاوره می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

جنگ زرگری نکنید؛ اصلاح‌طلبان مسئول کارنامه دولت هستند

نشانه دیگری از پیوند اصلاح‌طلبان و بهاری‌ها

التماس شریعتمداری از اصلاح طلبان برای حمایت از روحانی

بنابراین خیلی امیدوار نیستم کسی که طی این ۵ سال و اندی توصیه‌های زیادی از سوی افراد مختلفی به او شد که در انتصاب‌ها و چنین نیروهای اصلی دولت دقت کند، اما فکر نمی‌کنم در ۳ سال آینده اتفاق خاصی در این زمینه روی دهد.


وی با بیان اینکه جامعه حرف آقای روحانی را جدی نمی‌گیرد، گفت: آقای روحانی از ابتدا نتوانست برنامه مشخصی را برای کار در دولت ترسیم کند، به نظرم در ادامه هم نتواند و شاید این انتظار از ایشان بی‌مورد باشد. همیشه گفته‌ایم و بر این باوریم که بی‌اعتمادی که وجود دارد. بحث آقای روحانی درباره فیلترینگ و مشکلات آن را به نظر باید از سوی اپوزیسیون شنیده شود تا رئیس‌جمهوری. این حرف‌ها مانند تمجید آقای احمدی‌نژاد از اندیشه‌های مرحوم بازرگان است! زیرا واقعاً کسی این مواضع را جدی نمی‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
    5 0
    اصلاح طلبان تهوع آور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس