علت تیراندازی در اتوبان امام علی (ع) مشخص شد

رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه علت تیراندازی پلیس در روز گذشته را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ افشاری اقدم رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه اظهار کرد: ظهر روز گذشته یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و واحد گشت این کلانتری را در جریان مورد مشکوک سرقت خودرو قرار داد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: شهروند مذکور در گزارش خود اعلام داشت که مردی را در حال باز کردن در یک خودروی پارک شده کنار خیابان مشاهده کرده و از آنجا که این فرد سعی داشت با خم کردن در خودرو آن را باز کند، با پلیس تماس گرفته است.

بیشتر بخوانید

تیراندازی در خیابان میثاقی برای دستگیری سارق

وی ادامه داد: با اعلام این گزارش، بلافاصله تیم گشت انتظامی، به محل اعزام شد اما فرد مذکور با دیدن خودروی پلیس، به آنسوی بزرگراه امام علی (ع) فرار کرده و سوار خودرویی که ظاهراً از قبل منتظرش بود، شد.

کلانتر محله سلیمانیه، ادامه داد: با فرار متهم، ماموران به تعقیب او و راننده ای که او را فراری داده بود پرداختند که در نتیجه با شلیک هوایی پلیس این خودرو متوقف و در کمتر از ۱۵ دقیقه هر ۲ متهم بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی، در پایان گفت: با انتقال خودرو و متهمان به کلانتری اموال مسروقه از جمله لاستیک زاپاس، باتری، جلو پنجره و ابزار آلات چندین خودروی دیگر کشف و مشخص شد متهمان چندین سابقه مواد و سرقت خودرو نیز در پرونده دارند.

گفتنی است، هر ۲ متهم برای تحقیقات بیشتر به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده و تحقیقات برای رسیدگی به جرایم دیگر این متهمان ادامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس