کد خبر 932751
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
ژاپن

مایا یوشیدا، کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن گفت: واقعیت این است که خودمان هم فکر نمی‌کردیم که بتوانیم سه گل به ایران بزنیم.

به گزارش مشرق، مایا یوشیدا در خصوص دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا که با برتری و صعود ژاپن به پایان رسید اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برای ما بود و به بهترین شکل ممکن پیروز شدیم. از اینکه راهی فینال شدیم خیلی خوشحال هستیم.

وی افزود: بازی با ایران به شدت سخت و فیزیکی بود، ولی ما توانستیم با کلین شیت و زدن سه گل به حریف راهی فینال شویم و کسب چنین نتیجه‌ای برای ما فوق‌العاده است. از حالا باید خود را بر‌ای فینال آماده کنیم.

بیشتر بخوانید:

تحلیل جالب روزنامه عربستانی از شکست ایران

یوشیدا در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد آنها تیم ملی ایران را با چنین نتیجه‌ای شکست دهند خاطرنشان کرد: واقعیت این است که خودمان هم فکر نمی‌کردیم که بتوانیم سه گل به ایران بزنیم، ولی در مجموع بازی خوبی ارائه دادیم و تیمی را شکست دادیم که جزو بهترین‌های آسیا است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ژاپن در مورد اینکه قطر به فینال جام ملت‌ها راه پیدا می‌کند یا امارات گفت: نمی‌دانم کدام تیم حریف ما می‌شود، ولی برای ما تفاوتی ندارد. البته امارات میزبان است و هواداران زیادی دارد، ولی قطر هم تیم با کلاس و خطرناکی است. سرمربی فعلی امارات قبلاً مربی ژاپن بوده و ما خاطرات خوبی با او داریم و ممکن است دوباره او را در فینال ببینیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    6 0
    شما با نظم و انضباط و مربی داخلی ریال به ریالش رو حساب شده خرج می کنید اون وقت ما صدها میلیارد پول زبون بسته بیت المال رو مفت مفت ریختم پاری غرور نابجای یه مربی مثلا بزرگی که فقط لجاجت بلده!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس