ایران

مدافع اسبق تیم ملی گفت: برای جبران گلی که از ژاپن خوردیم ۳۴ دقیقه فرصت داشتیم ولی هیچ برنامه‌ای از سوی کادر فنی ارائه نشد!

سرویس ورزش مشرق – تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا مقابل ژاپن در حالی با سه گل مغلوب شد که تا پیش از این دیدار هرگز دروازه‌اش باز نشده بود. تمارض یکی از بازیکنان تیم ژاپن و عدم تمرکز سازمان دفاعی تیم ملی کشورمان منجر به اشتباهی شد که پس از بازی، سایت رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال هم به همین موضوع اشاره داشت.

جواد منافی در گفت و گو با مشرق، درباره رفتار غیرحرفه ای بازیکنان تیم ملی در مواجهه با داور بازی و اتفاقات مربوط به سازمان دفاعی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید:

گردِ مرده بر پیکر فوتبال بی‌جان / ابهامات دورانِ «پسا کی‌روش»

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

*چه اتفاقی رخ داد که از ژاپن گل خوردیم؟

- تعجب می‌کنم چرا بازیکنان ما اینقدر دنبال داور می‌دویدند! وقتی بازی کمک داور ویدئویی یا همان VAR دارد باید توپ را دنبال کنند. ولی دیدیم که بعد از آن خطا پورعلی گنجی با سابقه بازی در جام جهانی منطقه بازی اش را رها کرد و به داور می‌گفت باید به بازیکن ژاپن کارت بدهد. خیلی عجیب بود!

* تیم ما خوب نبود؟

- چرا! در نیمه اول ما بازی را بد شروع کرده بودیم ولی رفته رفته توان و قدرت مان را به حریف دیکته کردیم و توانستیم بازی را به شکلی به پایان ببریم که تقریباً همه چیز برابر بود. اتفاقاً نیمه دوم را هم خیلی خوب شروع کرده بودیم و همه ما منتظر گلزنی بازیکنان مان بودیم که این اتفاقات رخ داد.

* که گل خوردیم؟

- بله! باز هم بعد از گل ما ۳۴ دقیقه برای جبران وقت داشتیم ولی همه نفرات تیم عصبی شده بودند و دائم به داور اعتراض می‌کردند در حالی که ژاپنی‌ها حتی روی صحنه پنالتی خیلی منطقی منتظر تصمیم داور بودند.

* گل دوم و سوم را چرا خوردیم؟

- چون ژاپن برای بعد از گل برنامه داشت. بلافاصله پس از اینکه به ما گل زدند دفاع را از درون محوطه جریمه ما شروع کردند و مانع از بازیسازی مان شدند. کی روش هم سه تعویض کرد ولی کاملاً مشخص بود که برنامه‌ای برای جبران نداشتیم. حتی بعد از گل دوم هم فرصت خوبی داشتیم ولی دیگر هیچ موقعیتی روی دروازه ژاپن ایجاد نکردیم.

* دلیل این همه برهم ریختگی چه بود؟

- اصلاً نمی دانم! ما تیمی نبودیم که این همه برهم ریخته شویم. به گفته همه کارشناسان داخلی و خارجی ما تا قبل از این شکست بهترین تیم جام بودیم ولی یک شبه همه چیز را از دست دادیم. تنها افسوس این باخت برای ملت ایران باقی ماند و خودمان مقصر بودیم که خودباوری مان را در چند دقیقه از دست دادیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    7 2
    عیار تیم ملی مشخص شد اگر قبل این بازی ها جلوی مکزیک یا شیلی بازی می کردم که اقای کیروش دوست نداشتمشکلات دیده بشه تا خوب مارا تیغ بزنه مثل پیمانکاری که دوست نداریه ایراد کارش مشخص بشه
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    4 0
    وقتی کشتی یک نتیجه ضعیف گرفت رسول خادم استعفا کرد در فوتبال باید چه اتفاقی روی دهد که کفاشیان و تاج فدارسیون را راه کنند
  • علی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    4 0
    کی روش زهر خودش را ریخت که دیگه برکنارش نکنند
  • علی IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    3 0
    کی روش زهر خودش را ریخت که دیگه برکنارش نکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس