شیخ محمد بن راشد

حمید فرخ‌نژاد، رفیق گرمابه و گلستان محمد امامی، مفسد اقتصادی که متهم به اختلاس از صندوق ذخیره‌ فرهنگیان است، در اظهارنظر جدیدی با ابراز ارادت به شیخ راشد حاکم دوبی خواستار حکومت او بر ایران شده است.

به گزارش مشرق، فرخ‌نژاد که در زمان امتناع بسیاری از بازیگران هنرمند و شریف از بازی در فیلم‌های مبتذل و مستهجن به اصطلاح کمدی، پای ثابت این دسته از فیلم‌ها شد تا به قول خودش بتواند فقط ماهانه حدود ۱۲۰ میلیون تومان هزینه اقامت خانواده‌اش در خارج کشور را تأمین کند، پیش از این در اظهارنظری خودخواهانه همه ۸۰ میلیون ایرانی را فدای یک تار موی بچه‌اش دانسته بود!

بیشتر بخوانید:

«محمد امامی» چگونه می‌خواست با پول کثیف سرباز تهاجم فرهنگی باشد؟


او سال گذشته در فیلم لاتاری بازی کرده بود که به موضوع قاچاق دختران به شیخ‌نشین‌های امارات خصوصاً دوبی می‌پرداخت و بر این اساس برخی کارشناسان ابراز ارادت ویژه وی به حاکم دوبی را به دلیل پاک کردن این سابقه‌اش و فعالیت در دوبی ارزیابی کرده‌اند.

این در حالی است که حکام امارات علاوه بر قاچاق دختران دستشان به خون صدها زن و بچه بی‌گناه یمنی آلوده است.


این اظهارات فرخ‌نژاد با استقبال ویژه تارنمای العربیه متعلق به آل‌سعود مواجه شده است.


علی‌رغم آنکه چهره‌های رسانه‌ای داخل کشورمان، هیچ محدودیتی در انتشار مطالب مبتذل و دروغ در فضای مجازی ندارند، اما اخیراً در خبرها آمده بود که سه نفر از چهره‌های شاخص در انگلیس به خاطر انتشار مطالب مشابه در فضای مجازی، به دو سال زندان محکوم شدند. این سه فعال مشهور فضای مجازی، به خاطر زیر پا گذاشتن قوانین و تبلیغ محتویات مضر، از سوی دادگاه انگلیس محکوم شده‌اند. اما در ایران، هیچ‌گاه با قانون‌ستیزی و انتشار هرزنامه‌های چهره‌های مشهور در شبکه‌های اجتماعی برخوردی نمی‌شود.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    19 0
    فرخ نژاد اصن کی هست ،چند کلاس سواد داره چقدر میفهمه و سردرمیاره از دینو سیاستو اقتصادو .. بیخیال تورو خدا این ادمای به معنی واقعی کلمه بی ارزش رو بزرگ نکنید یه جاهایی باید خوند و شنید وخندید و رد شد
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    18 0
    شعور باید ذاتی باشد که فرخ نژاد ندارد .
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    2 6
    در اینکه شیخ محمد حاکم خوبی است تردیدی نیست . اما یادمان نرود که از چند میلیون جمعیت دوبی فقط چند صدهزار تا اماراتی هست ! بقیه مهاجران خارجی هستند که برای کار به آنجا رفته اند . بنابراین وقتی جمعیت بومی ها اینقدر کم است ، طبیعتا امکانات و ثروت زیادی می شود بین آنها تقسیم کرد . ما نمی توانیم جمعیت بسیار کم بومی های دوبی را با جمعیت ۸۰ میلیونی ایران مقایسه کنیم . اگر دوبی هم ۸۰ میلیون اماراتی داشت ، به هیچ کدامشان هیچی نمی رسید .
    • ali IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
      0 0
      چرا جک میگی؟ آلمان هم جمعیتش اندازه ایران هست مساحتش یک دهم ایران. مگه همه چی به جمعیت یا به مساحت هست؟ حمعیت گاوهای سودان سه برابر گاوهای سوئد هست ولی نصفی از لبنیات جهان رو سوئد تامین میکنه. مشکل از گاو نیست از مسئولی هست که گاو بازی در میاره.
  • DE ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
    5 0
    فقط ماهانه حدود ۱۲۰ میلیون تومان هزینه اقامت خانواده‌اش در خارج کشور را تأمین کند،....البته خانواده اش بروند دوبی کار! کنند میتونند براش دوبرابر این پول رو بفرستند ایران چرا اشتباهی اونا رو فرستاده کشوری که کار! نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس