جزئیات تخفیف هزینه انصراف از تحصیل دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

دانشگاه آزاد اسلامی در پی بروز حادثه برای ۶ دانشجوی رشته مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب اطلاعیه ­ای صادر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، در پی حادثه واژگونی مینی بوس حامل ۶ دانشجوی دختر رشته مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب، روابط عمومی سازمان مرکزی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

مصدومیت ۱۶ دانش‌آموز به دلیل واژگونی مینی‌بوس

واژگونی مینی بوس با ۲۵ سرنشین در تهران

قربانی واژگونی مینی‌بوس دانشجویان دامغان+عکس

در متن این اطلاعیه آمده است به اطلاع می‌رساند صبح امروز یک دستگاه مینی بوس حامل شش دانشجوی دختر رشته مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب جهت گذراندن کلاس‌های عملی خود عازم بیمارستان میاندوآب بود که به علت بارندگی و لغزندگی شدید جاده بناب ملکان از مسیر خود خارج و واژگون شد که بلافاصله نیروهای اورژانس در محل حادثه حاضر شده و مصدومان را به بیمارستان امام خمینی (ره) بناب انتقال دادند این موضوع در حالی است که ۵ نفر از دانشجویان پس از درمان سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند.

یکی دیگر از دانشجویان که دچار شکستگی شده، در بیمارستان امام خمینی (ره) بناب تحت عمل جراحی قرار گرفته و پس از طی دوران ریکاوری بعد از عمل، جهت اقدامات درمانی تکمیلی بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های تبریز اعزام خواهد شد.

براساس بررسی‌های اولیه پلیس راه استان از مینی بوس حامل دانشجویان، مینی بوس از نظر فنی هیچ مشکلی نداشته، دارای معاینه فنی است و استانداردهای لازم را دارد و تنها دلیل و عامل واژگونی لغزندگی شدید جاده بوده است.

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی پیگیر درمان دانشجوی رشته مامایی واحد بناب هستند و رئیس استان به نمایندگی از رئیس دانشگاه پیگیر امور درمانی دانشجوی آسیب دیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس